جستجو

آیین­‌نامه شصت‌ونهمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان-مشهد منتشر شد و علاقه‌مندان از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به‌ نام‌نویسی در این جشنواره اقدام کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – مشهد، از تاریخ 25 تا 28 خرداد ماه سال 1403 به مدت ۴ روز در استان خراسان رضوی، شهر مشهد‌ با حضور هنرمندان 10 استان (کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، مازندران، قم، اصفهان و خراسان رضوی) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی برگزار می­‌شود. در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلم‌­های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

 

شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – مشهد در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود که بخش فیلم نیز شامل دو بخش مسابقه و جنبی است و همه آثار تولیدی در قالب‌های کوتاه داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی می توانند رقابت کنند.

همچنین بخش عکس در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، شرکت همه‌ فیلم‌­سازان، هنرمندان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی، آزاد و ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره تنها به شیوۀ اینترنتی امکان‌پذیر است؛ بنابراین لازم است درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایت http://festival.iycs.ir/fa/ فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و سپس فایل آثار خود را بارگذاری فرمایند.

 

گاه‌شمار جشنواره

تاریخ شروع ثبت نام و بارگذاری آثار: 2 بهمن ماه 1402

تاریخ پایان ثبت نام و بارگذاری آثار: 20 فروردین ماه ‌1403

اطلاع‌رسانی آثار راه یافته: از نیمه اول خرداد ماه 1403

  • نتایج بازبینی فقط از طریق سایت اختصاصی جشنواره اعلام می‌شود.

برگزاری جشنواره : 25 الی 28 خرداد ماه 1403

توجه: تأکید می‌شود «مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد».

 

جهت دریافت آئین نامه شصت نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان_مشهد اینجا کلیک کنید.

 

نشانی دبیرخانه:

تهران – میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – شماره 20 – دبیرخانه شصت و نهمین جشنواره منطقه‌­ای سینمای جوان- مشهد

کدپستی: 1517873811

تلفن: 86087603 – 86084851

سایت ثبت نام : www.iycs.ir  / http://festival.iycs.ir/fa/

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com

لذت نقاشی در سینما، از اوزو تا ت...
مرحله نهایی «پیچینگ ملی مستند کو...
پنج مستندساز از ایده‌های تازه خو...
تجربه اقتباس «صوراحیل» در اولین ...
«آنارشی» ایرانی چگونه به «کن» رس...
حضور «انجمن» در نمایشگاه کتاب تن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *