جستجو

آیین­‌نامه شصت‌ونهمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان-مشهد منتشر شد و علاقه‌مندان از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به‌ نام‌نویسی در این جشنواره اقدام کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – مشهد، از تاریخ 25 تا 28 خرداد ماه سال 1403 به مدت ۴ روز در استان خراسان رضوی، شهر مشهد‌ با حضور هنرمندان 10 استان (کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، مازندران، قم، اصفهان و خراسان رضوی) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی برگزار می­‌شود. در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلم‌­های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

 

شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – مشهد در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود که بخش فیلم نیز شامل دو بخش مسابقه و جنبی است و همه آثار تولیدی در قالب‌های کوتاه داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی می توانند رقابت کنند.

همچنین بخش عکس در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، شرکت همه‌ فیلم‌­سازان، هنرمندان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی، آزاد و ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره تنها به شیوۀ اینترنتی امکان‌پذیر است؛ بنابراین لازم است درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایت http://festival.iycs.ir/fa/ فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و سپس فایل آثار خود را بارگذاری فرمایند.

 

گاه‌شمار جشنواره

تاریخ شروع ثبت نام و بارگذاری آثار: 2 بهمن ماه 1402

تاریخ پایان ثبت نام و بارگذاری آثار: 20 فروردین ماه ‌1403

اطلاع‌رسانی آثار راه یافته: از نیمه اول خرداد ماه 1403

  • نتایج بازبینی فقط از طریق سایت اختصاصی جشنواره اعلام می‌شود.

برگزاری جشنواره : 25 الی 28 خرداد ماه 1403

توجه: تأکید می‌شود «مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد».

 

جهت دریافت آئین نامه شصت نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان_مشهد اینجا کلیک کنید.

 

نشانی دبیرخانه:

تهران – میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – شماره 20 – دبیرخانه شصت و نهمین جشنواره منطقه‌­ای سینمای جوان- مشهد

کدپستی: 1517873811

تلفن: 86087603 – 86084851

سایت ثبت نام : www.iycs.ir  / http://festival.iycs.ir/fa/

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *