جستجو
مهدی آذرپندار در بازدید از انجمن سینمای جوانان کرمانشاه تأکید کرد؛

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی بازدید و دیدار با اعضا و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان کرمانشاه، بر تسریع و تسهیل در تولید آثار حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در این استان تأکید کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، در سفری به استان کرمانشاه، با همراهی سیدوحید سیدحسینی معاون امور استان‌ها و جشنواره‌ها و سیدمحمدهادی آقاجانی معاون تولید و پشتیبانی فنی انجمن، ضمن حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با پوریا جلالی مدیر کل و اعضای معاونت سینمایی اداره کل ارشاد این استان، دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، طرفین ضمن برشمردن پتانسیل‌های آموزشی و تولیدی در کرمانشاه و توجه به پیشتازی این استان در حوزه تولیدات فیلم‌اولی، خواستار ارزیابی جهت تسهیل فرآیند تولید آثار حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای با تمرکز بر اختصاص بودجه‌های مصوب، در شورای پیچینگ استانی شدند.
همچنین پیشنهاد و توافقی در خصوص برگزاری اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی در ایام اربعین در استان کرمانشاه شکل گرفت تا در ژانرهای مرتبط، آثاری در قالب یک اردوی فیلمسازی ارائه و تولید شود.
پس از این جلسه سید احسان احمدی، فیلم‌ساز معلول حرکتی که دوره فیلم‌سازی را در دفتر کرمانشاه به اتمام رسانده است، ضمن گفتگو با مدیرعامل و همراهان، خواستار نگاه ویژه‌تر نسبت به شرایط فیلم‌سازی خود شد.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران سپس به جمع فیلمسازان فعال در دفتر کرمانشاه پیوست و به بحث و تبادل نظر با آنان پرداخت. تسریع در برگزاری جلسات پیچینگ، کمبود تجهیزات، مشکلات تولید و پیگیری آن توسط دفتر انجمن و فیلم‌سازان، از عمده مطالب مطرح شده در این جلسه بود.

پنج مستندساز از ایده‌های تازه خو...
تجربه اقتباس «صوراحیل» در اولین ...
«آنارشی» ایرانی چگونه به «کن» رس...
حضور «انجمن» در نمایشگاه کتاب تن...
سهم انجمن سینمای جوانان ایران از...
کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقع...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *