جستجو
مهدی آذرپندار در بازدید از انجمن سینمای جوانان سنندج عنوان کرد؛

 

 

مهدی‌ آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و هیات همراه در نشست هم‌اندیشی با فیلم‌سازان و عوامل فیلم‌سازی استان کردستان که با حضور و همراهی علی‌اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در پردیس سینمایی بهمن برگزار شد گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف دفاتر انجمن سینمای جوانان استان‌ها، علاوه بر کشف استعدادهای جوانان ونوجوانان، کمک به تولید فیلم‌های کوتاه و مستند و همچنین برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی عرصه فیلم‌سازی است.

وی افزود: کانون دانش‌آموختگان در بطن انجمن‌های سینمای جوانان، راه‌اندازی شده است و به زودی برای فیلم‌سازان، کارت هویتی فیلم‌سازی و عرصه‌های دیگر این صنعت و هنر، صادر می‌شود.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران اضافه کرد: از رویدادها و جشنواره‌های عرصه فیلم‌سازی، از جمله جشنواره فیلم وعکس ژیار استان کردستان حمایت می‌کنیم.

در ادامه این نشست، فیلم‌سازان حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خویش را مطرح کردند.

 

همچنین در این سفر، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با همراهی علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با خانواده هنرمند فیلم‌ساز، زنده یاد مهدی خلیلی، دیدار و از تلاش‌های ارزشمند این هنرمند فقید تجلیل و قدردانی کردند.

گفتنی است در این دیدار، علاوه بر تجلیل و قدردانی از خانواده و همسر این هنرمند فیلم‌ساز، از سوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران کارت دانش‌آموختگی این فیلم‌ساز، به‌رسم یادبود به خانواده ایشان، اهدا شد.

 

 

پنج مستندساز از ایده‌های تازه خو...
تجربه اقتباس «صوراحیل» در اولین ...
«آنارشی» ایرانی چگونه به «کن» رس...
حضور «انجمن» در نمایشگاه کتاب تن...
سهم انجمن سینمای جوانان ایران از...
کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقع...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *