جستجو

پنجمین هفته ی فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان تهران با تقدیر از اساتید به نام دفتر و 16 نفر از فیلم‌سازان و عکاسان برتر استان به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اختتامیه هفته فیلم و عکس سینمای جوان استان تهران با استقبال بی نظیر علاقه‌مندان و حضوران مدیران انجمن سینمای جوان و مدیران استان تهران در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

این رویداد هنری که با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران در محل موزه از تاریخ 7 الی 10 اسفند ماه برگزار گردید با افتتاحیه ای پر شور در سردترین روزهای زمستان همراه بود و با حضور مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، اساتید، فیلم سازان و هنرجویان فیلم کوتاه آغاز شد و 42 عکس از عکاسان برتر سینمای جوان و 58 فیلم کوتاه از فیلمسازان برتر استان تهران اکران شد.

همچنین در کنار اکران آثار جلسات نقد و برررسی آثار برگزیده سینمای جوان با حضور کارشناسان و اجرای محمد علیزاده فرد از اساتید دفتر تهران برگزار شد. کارگاه های تخصصی فیلم سازی  نیز هر روزه با حضور اساتید به نام سینمای ایران هم چون سیاوش کردجان کارگاه تدوین فیلم، همایون اسعدیان کارگاه نقش کارگردان در انتخاب و هدایت بازیگر، هادی مقدم دوست کارگاه مشکلات فیلم‌نامه نویس در نگارش فیلم کوتاه،محمد علیزاده‌فرد کارگاه عناصر موثر در خلق اثر سینماتیک و استقبال پرشور علاقه مندان صورت گرفت.

در این دوره از هفته فیلم و عکس تمایز این دوره از هفته های فیلم و عکس سینمای جوان  با دوره های گذشته، استقبال بی نظیر علاقه‌مندان در فضای خاص هنری و بسیار مناسب موزه هنرهای معاصر و حضور چهره های شناخته شده سینما در این رویداد بود. میزان استقبال از سالن نمایش فیلم به حدی بود که هر روز تعدادی زیادی از مخاطبان به دلیل پر بودن سالن نمایش به صورت ایستاده آثار را تماشا می‌کردند.

در اختتامیه این برنامه نیز که با حضور مدیران و اساتید سینمای جوان و مدیران شهرداری منطقه 3 تهران برگزار شد، از اساتید به نام دفتر تهران و همچنین 16 نفر از فیلم‌سازان و عکاسان تقدیر شد. همچنین فیلم کوتاه «دالِکه» به کارگردانی مهتاب شیخ انصاری فیلم برگزیده آرای مردمی مورد تقدیر قرار گرفت.

لذت نقاشی در سینما، از اوزو تا ت...
مرحله نهایی «پیچینگ ملی مستند کو...
پنج مستندساز از ایده‌های تازه خو...
تجربه اقتباس «صوراحیل» در اولین ...
«آنارشی» ایرانی چگونه به «کن» رس...
حضور «انجمن» در نمایشگاه کتاب تن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *