جستجو

دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا میزبان مجموعه‌ای از فیلم‌های بلند و کوتاه از سینماگرانی ایرانی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا به زودی برگزار می‌شود که در جشنواره فیلم‌های کوتاه و بلند سینمای ایران روی پرداه‌های سینما نمایش داده می‌شوند.

«زالاوا» ساخته ارسلان امیری، «تصور کن» از علی بهراد، «منطقه پایانی» به کارگردانی مشترک بردیا یادگاری و احسان میرحسینی، «ابر بارانش گرفته» ساخته مجید برزگر، «من فروغ هستم» از جهانگیر کوثری و «هزار زن» ساخته مژگان اینانلو از جمله فیلم‌های حاضر در بخش فیلم‌های بلند هستند.

همچنین، «آرامگاه» به کارگردانی علی دارایی، «غیرموجه» ساخته محمدرضا خاوری، «میراژ» از عاطفه صالحی، «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی، «پل» ساخته رضا رادجو، «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» ساخته پگاه آهنگرانی، «وضعیت اورژانسی» ساخته مریم اسمی‌خانی و «تهاتر» ساخته مشترک زیبا کرمعلی و عماد آراد نیز در بخش فیلم‌های کوتاه‌ این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

فیلم‌های کوتاه «وضعیت اورژانسی» و «پل»، از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است که در بخش کوتاه این جشنواره حضور دارند و همچنین ارسلان امیری و مجید برزگر از جمله کارگردان‌ها، مدرسان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران در چند دهه گذشته بوده‌اند.

دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا از تاریخ ۲۶ آوریل تا ۷ می ۲۰۲۳، مصادف با ۶ تا ۱۷ اردیبهشت 1402 در شهرهای سیدنی و مبلورن برگزار می‌شود.

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطا...
فیلم‌نامه برگزیده جشنواره فیلم‌ک...
از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *