جستجو

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» با نمایش و نقد فیلم کوتاه «سی تومن نقد» ساخته محمدرضا عبدالملکی روانه آنتن شبکه مستند می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» شنبه ۲۸ مرداد با پخش فیلم کوتاه «سی تومن نقد» روانه شبکه مستند می‌شود. سینما جوان با محوریت پخش، تحلیل و بررسی فیلم‌های کوتاه سینمای ایران و با نگاهی آموزش محور به این مدیوم از سینما، به صورت مشترک توسط انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما تولید شده است.

نمایش فیلم کوتاه «سی تومن نقد» به کارگردانی محمدرضا عبدالملکی، بخش اصلی برنامه این هفته سینماجوان است و نازنین چیت‌ساز مجری برنامه در گفتگو با کارگردان این فیلم کوتاه درباره تجربیات او در عرصه فیلمسازی سخن می‌گوید. در میز نقد و تحلیل برنامه نیز، وحید نامی در گفتگو با رامتین شهبازی به نقد و بررسی این اثر کوتاه سینمایی می‌پردازند.

فیلم کوتاه «سی تومن نقد» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عبدالملکی، داستان پیرمردی است که سارق خانه همسایه‌اش را دستگیر می‌کند و با پیشنهاد پول از طرف سارق روبرو می‌شود!

بهرام ‌ابراهیمی، پیام احمدی‌نیا، سامان مهکویه و مجید رنگی گروه بازیگران فیلم کوتاه «کبود» را تشکیل می‌دهند. انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) تهیه‌کننده این فیلم کوتاه هستند.

معرفی فیلم کوتاه «زنی در اتاق» ساخته فرانک دارابونت بخش دیگر سینما جوان است.

برنامه «سینماجوان» به تهیه‌کنندگی فاطمه بوربور و اصغر احمدپور شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن یکشنبه ساعت ۰۰:۰۰ و ۱۰ صبح است.

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطا...
فیلم‌نامه برگزیده جشنواره فیلم‌ک...
از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *