جستجو

فیلم کوتاه «شاخدار» دومین ساخته امیرحسین جواهری به مرحله پس تولید رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، تولید فیلم کوتاه «شاخدار» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی امیرحسین جواهری از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر ویژه تهران به پایان رسید.

این اثر که دومین تجربه کارگردانی امیرحسین جواهری بعد از فیلم کوتاه «سوسک» است، هم ‌اکنون در مرحله پس تولید قرار دارد و به‌زودی برای نمایش و حضور در جشنواره­‌های بین‌المللی آماده نمایش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «عارضه انسان شاخدار یک بیماری بسیار نادر است که معمولا در برخی از جوامع شیوع دارد. طبق تحقیقات، این بیماری معمولا بر اثر تنهایی و سرکوب غرایز فردی ایجاد می‌­شود و مهمترین نشانه آن رویش شاخ روی پیشانی فرد بیمار است.»

عوامل فیلم کوتاه «شاخدار» عبارت اند از:

نویسنده و کارگردان: امیرحسین جواهری، مدیر فیلم‌برداری: میثم رمضانی، تدوین: فرید براری، طراحی و ساخت ماکت: فاطیما قاسمی سنگی، صدابرداران: مهران احمدی و محمد یاسین، بازیگران: فروزان حسینی، فاطمه رضایی، خاتون کشوری، حامد رضانژاد، مجتبی جواهری، اسماعیل ساعی و سمیه جواهری، گروه کارگردانی: فرید براری و حامد رضانژاد، برنامه‌ریز: فاطیما قاسمی سنگی و تهیه ‌کننده: امیرحسین جواهری.

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطا...
فیلم‌نامه برگزیده جشنواره فیلم‌ک...
از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *