جستجو

فیلم‌های کوتاه «دریبل»، «خانه هدی»، «ضد یخ» و «غیرقابل فروش» در شانزدهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه، با حضور سعید هاشم‌زاده اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

 

به‌گزارش روابط‌‌‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شانزدهمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 9 مردادماه 1402 با نمایش 4 فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در شانزدهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «دریبل» به کارگردانی نازآفرین حسن‌پور و علی لاوری منفرد، «خانه هدی» به کارگردانی حامد قاسمی، «ضد یخ» به کارگردانی ابوذر پاک نژاد و «غیرقابل فروش» به کارگردانی مهرداد نادر به نمایش در می‌آیند.

در این رویداد سعید هاشم‌زاده، منتقد، کارشناس و مدرس سینما به‌ عنوان کارشناس جلسه شانزدهم، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

محمد قاسمی، مجری تلویزیون، کارگردان و تهیه کننده، به عنوان مجری و کارشناس فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

«دریبل» به نویسندگی علی لاوری منفرد و کارگردانی و تهیه کنندگی نازآفرین حسن‌پور و علی لاوری منفرد تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان این یفیلم کوتاه امده است: «امید و برادرش که با هم رابطه خوبی ندارند در جریان اتفاقات یک روز به هم نزدیک شده و امید به کم برادرش موفق می‌شود به خواسته گذشته خود برسد.»

«خانه هدی» به نویسندگی و کارگردانی حامد قاسمی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و حامد قاسمی تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان «خانه هدی» آمده است: «دختری به نام هدی که با بی‌خبر آمدن پسر عمه‌اش از شهرستان برای استقرار در تهران معادلاتش بر هم خورده و در دو راهی سخت قرار می‌گیرد.»

«ضد یخ» به کارگردانی و نویسندگی ابوذر پاک نژاد و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و بهروز افخمی تهیه و تولید شده است و امیر نوروزی در این فیلم کوتاه نقش آفرینی کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «دو سرباز به همراه کادری خود در کمین قاچاقچیان نشسته‌اند که یکی از سربازها به طرز مشکوکی کشته می‌شود.»

«غیرقابل فروش» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مهرداد نادر تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه که مهری آل آقا در آن بازی کرده‌است، آمده است: «گاهی اوقات در زندگی خیلی چیزها برای فروش نیست و… .»

شانزدهمین جلسه فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، دوشنبه‌ 9 مردادماه 1402 ساعت 15 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت ورود به سالن را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطا...
فیلم‌نامه برگزیده جشنواره فیلم‌ک...
از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *