جستجو
از امروز 20 اسفندماه؛

 

سه فیلم کوتاه از آمین صحرایی، از امروز 20 اسفندماه در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

 

به‌ گزارش روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، علاقه‌مندان سینما و فیلم‌های کوتاه می‌توانند، فیلم‌های کوتاه «بمبئی»، «سنگبال» و «مرگ تدریجی» به‌کارگردانی آمین صحرایی را از امروز 20 اسفندماه 1402 در فیلم‌نت به صورت آنلاین تماشا کنند.

 

فیلم «بمبئی» در ژانر احتماعی – معمایی، روایت داستان زنی است که برای استخدام پسر بیکارش تلاش می‌کند اما وقتی تلاشش نتیجه نمی‌دهد، دست به معامله‌ای با رییس بانک می‌زند. آمین صحرایی این فیلم را که سومین اثر اوست، سال 1400 به تهیه‌کنندگی مشترک با انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر خرم‌آباد ساخته است.

 

«سنگبال» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی آمین صحرایی یک درام اجتماعی است و داستان مردی را روایت می‌کند که به اجبار تلاش دارد تا وزن دختر نوجوانش را زیاد کند و دختر در تلاش است تا از اتفاقی که می‌داند به زودی برایش می‌افتد، فرار کند.

 

«مرگ تدریجی»، اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی – دلهره – معمایی، در سال 1399 به نویسندگی و کارگردانی آمین صحرایی ساخته شده است. در این فیلم کوتاه دختری جوان داستانی از اجنه برای برادر کوچکش تعریف می‌کند و همان شب برادر و مادرش ناپدید می‌شوند.

این فیلم کوتاه به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و آمین صحرایی تولید شده است.

 

آمین صحرایی فیلم‌ساز جوان متولد خرم‌آباد و سیمرغ جشنواره بین‎المللی فیلم فجر را در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

فیلم « 7600 » در جشنواره ملی فیل...
«تیر خلاص» در فرانسه
هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *