جستجو
کارگردان دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان ایران رقابت می‌کند؛

بهروز باقری از اعضای کانون دانش‌آموختگان سینمای جوانان ایران با فیلم بلند «7600» در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، حضور دارد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم سینمایی 7600 به نویسندگی و کارگردانی بهروز باقری از اعضای کانون دانش‌آموختگان سینمای جوانان ایران و اعضای  باسابقه دفتر اصفهان در جمع 16 فیلم بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم  اقوام ایرانی قرار دارد. کمال تبریزی و ابوالفضل جلیلی از مدیران هنری این جشنواره هستند که توسط بنیاد ایران‌شناسی ، 26 تا 30 اردی‌بهشت‌ماه 1402 در تهران برگزار خواهد شد.

علی اسیوند تهیه‌کننده «7600» است و این اثر در دی ماه 1402 موفق به کسب دیپلم افتخار جشنواره رشد شده بود.

بهروز باقری دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌سازی را از 15 سالگی در دفتر اصفهان و با فیلم‌های سوپر 8 شروع کرد. اولین اثر 8 م.م این فیلم‌ساز از جشنواره  بین‌المللی فیلم کوتاه تهران جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد و پس از آن باقری حدود 22 فیلم کوتاه را با همکاری دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در اصفهان ساخت.

وی جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره کودک و جوایز جشنواره رشد و دفاع مقدس و برای فیلم بلند داستانی «سرآلیش» جوایز جشنواره‌های پورتو پرتقال، امیکورتی ایتالیا،  مهرجان عمان و… را در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

 

 

یادداشت جواد میرهاشمی در باب جای...
دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ا...
داستان، سینمای کوتاه و یک بازخوا...
مهرزاد دانش مهمان دهمین «پاتوق ف...
آنچه به‌ندرت به فیلمسازان آموزش ...
با «کتاب» دلم برای فیلمسازی قرص ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *