جستجو
با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور

پوستر سه فیلم کوتاه «آپولو»، «15» و «سگ ها آنست» با حضور محمد خزاعی و مهدی آذرپندار، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پوستر سه فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر سمنان امروز چهارشنبه 31 خرداد 1402، در مراسمی با حضور محمد خزاعی، معاون سینمایی سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی و مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران رونمایی شد.

رونمایی از این پوسترها در حاشیه سفر استانی مدیران سازمان سینمایی و نشست محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با هنرمندان و اهالی سینمای استان سمنان انجام شد.

در این مراسم که با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از فعالان سینمایی این استان در سالن حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد.

پوستر فیلم‌ کوتاه «آپولو» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد رنجبر و تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر سمنان و امیر طالب بیدختی، فیلم کوتاه «۱۵» به نویسندگی و کارگردانی حامد شاهی و مستند کوتاه «سگ‌های آنست» به نویسندگی و کارگردانی عصمت رضی‌آبادی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر سمنان رونمایی شد.

فیلم کوتاه «سگ ها آنست» درباره کار سگ‌های زنده‌یاب جمعیت هلال احمر است، فیلم کوتاه «آپولو» نیز فیلمی داستانی در مورد یک کارگردان است که دارای آخرین فرصت برای تولید فیلم است و فیلم کوتاه «15» هم درباره زندگی دانش آموزی است که اگر نمره 15 نگیرد نمی‌تواند به تعطیلات تابستان رفته و کمک کار خانواده باشد.

فیلم « 7600 » در جشنواره ملی فیل...
«تیر خلاص» در فرانسه
هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *