جستجو

سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران و معاونین این انجمن در نخستین سفر خود به دیدار هنرمندان، فیلم‌سازان و مسئولین شهرستان کاشان رفتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار سرپرست انجمن به اتفاق «امیری» دستیار ارشد مدیرعامل، «فلکیان» معاون امور استان‌ها و «پوراسماعیلی» معاون فرهنگی و آموزش به منظور بازدید از دفتر کاشان روز یکشنبه 7آذر 1400  به این شهرستان سفر کردند.

این هیأت به همراه حجه‌الاسلام معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و رئیس ودیگر فعالین انجمن سینمای جوانان کاشان، به دیدار و ملاقات با آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان رفته و ضمن تشریح فعالیت‌های این انجمن درجریان نقطه نظرات کارگشا و سازنده معظم‌له قرار گرفتند.

مهدی آذرپندار و همراهان سپس ضمن با حضور در فرمانداری کاشان، طی جلسه‌ای با علی‌اکبر مرتضائی فرماندار کاشان ضمن تاکید بر جایگاه ویژه دفتر کاشان از فرماندار محترم جهت تسریع در تکمیل پروژه ساختمانی دفتر کاشان این انجمن خواستار همراهی و مساعدت فرمانداری شدند. ارتباط موثر بین دفتر کاشان و صنایع تولیدی و کارخانجات فعال در این شهر از دیگر مباحث مهم این دیدار بود. حجه‌الاسلام معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این جلسه ضمن اشاره به حضور فیلم‌سازان برجسته وافتخارآفرین در کاشان و همچنین انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه، پیشنهاد حمایت از تولید آثاری با این رویکرد را داشتند.

بازدید از ساختمان در حال ساخت انجمن سینمای جوانان ایران _دفتر کاشان باهمراه مدیران شهری و استانی و برگزاری جلسه‌ای با مهندس ارفع مدیرعامل شرکت سفال‌بتن پیمانکار این ساختمان از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه بود.

همچنین حضور در پارک علمی و فن‌آوری کاشان و دیدار با مسئولین شرکت‌ها و مؤسسات پیشرو در عرصه فیلم و سینما که فعالیت خودرا با آموزش در انجمن سینمای جوانان ایران _دفتر کاشان شروع کرده‌اند، از دیگر برنامه‌های حضور آذرپندار در کاشان بود.

از جمله این مؤسسات دانش‌بنیان این مجتمع، شرکت فیلم‌سازی تصویر رویای قدیمی، فعال در حوزه تولید فیلم و سریال و انیمیشن است که از دو سال قبل با ایده محوری تولید انیمیشن با استفاده از پرینت سه‌بعدی و تولید ترکیبی فیلم و انیمیشن عضو پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی شده است. این شرکت پلتفرم رسانه مانا در فضای مجازی را راه‌اندازی کرده که در آن تولید و ارائه محتوای بومی در حال انجام است. تصویر رویای قدیمی از سال ۱۳۸۵ به مدیرعاملی علی شاهیده در حال فعالیت است.

بازدید از مؤسسه پویانمایی آینده‌نگار که در زمینه آموزش وتولید آثار پویانمایی فعالیت دارد، (تولیدکننده فیلم سینمایی و پویانمایی بنیامین) دیگر برنامه دیدار با هنرمندان این مجموعه بود. این موسسه  با مدیریت مصطفی حسن‌آبادی مشعول به فعالیت است و محسن عنایتی کارگردان فیلم بنیامین و اثر در دست تولید این موسسه، از هنرمندان فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوانان ایران _دفتر کاشان است.

از برنامه‌های جنبی این حضور، رونمائی و امضاء پوستر یکی از مجموعه‌های وزین در دست تولید توسط علی‌اصغر امیری‌نسب هنرمند با سابقه انجمن سینمای جوانان ایران _دفتر کاشان بود. مجموعه ۳۰۰ قسمتی میراثی از سناباد که به سابقه تاریخی آستان قدس رضوی می‌پردازند به دست هنرمندان فعال کاشانی در دست است. در حاشیه این دیدار سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران و معاونین این انجمن به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ضمن بازدید از مرکز تولید موسیقی فیلم این مجموعه به مدیریت یوسف گلستانی، از پوستر این مجموعه فاخر تلویزیونی رونمائی و آن را امضاء کردند. شنیدن موسیقی تیتراژ فیلم میراثی از سناباد با صدای حسام‌الدین سراج وتنطیم و ساخت یوسف گلستانی از حواشی جذاب این برنامه بود.

آذرپندار در ادامه ضمن بازدید از محل فعلی انجمن سینمای جوانان ایران _دفتر کاشان با هنرمندان و هنرجویان و پیش‌کسوتان این دفتر دیدار و گفت‌وگو کرده و ضمن حضور در کلاس تک‌درس عکاسی از نزدیک با تک‌تک هنرجویان به گفت‌وگو پرداختند.

حضور در موسسه فرهنگی-هنری  کی‌آشیان و دیدار و گفت‌گو با دانیال رحیمی، مدیر این مجموعه برنامه پایانی این سفر بود؛ رونمائی از نشان این موسسه توسط مهدی آذر پندار از برنامه‌های این بازدید بود و مدیر موسسه به تشریح کامل فعالیت‌های موسسه پرداخت. مؤسسه در شرف تأسیس کی‌آشیان، در فضایی جذاب و با رویکرد تولید فیلم و دیگر تولیدات محتوایی با حضور جوانان خوش‌فکر و فعال، به‌زودی به صورت رسمی فعالیت خودرا آغاز خواهد کرد.

تجربه اقتباس «صوراحیل» در اولین ...
«آنارشی» ایرانی چگونه به «کن» رس...
حضور «انجمن» در نمایشگاه کتاب تن...
سهم انجمن سینمای جوانان ایران از...
کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقع...
۴ فیلم‌کوتاه در موضوع حجاب ساخته شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *