جستجو
در پیچینگ جشنواره منطقه‌ای ایساتیس؛

 

چهار اثر از آثار ارائه شده در جلسه پیچینگ جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد – ایساتیس، جهت حمایت از تولید، به تصویب رسیدند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  در ادامه رویکرد حمایتی انجمن و تسهیل فرایند جلب حمایت تولید در دفاتر و مناطق دور از مرکز و در پی دعوت معاونت تولید انجمن از فیلم‌سازان حاضر در شصت و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان جهت ارائه‌ی پروژه‌های در انتظار حمایت خود، تعداد 60 فیلم‌نامه در دسته‌بندی‌های حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و فیلم اول (ویژه متقاضیان ساکن در یزد) به ستاد برگزاری ارسال شد. در ادامه جلسه پیچینگ در سومین روز از جشنواره منطقه‌ای ایساتیس، برگزار شد و صاحبان 10 اثر راه‌یافته به این جلسه از فیلم‌نامه‌های خود دفاع کردند و در نهایت چهار اثر نظر شورای پیچینگ جشنواره را جهت حمایت به خود جلب کردند.

 

اسامی آثار تصویب شده به شرح زیر است:

 

  • بخش حرفه‌ای:
  1. «از آسمان چه می‌بارد» نوشته سعید درانی از زاهدان
  2. «شوآف» نوشته محمدرضا کاظمی از تربت حیدریه

 

  • بخش نیمه‌حرفه‌ای:
  1. «میدان دید» نوشته سجاد اسماعیلی از یزد

 

  • بخش فیلم اول:
  1. «کتیبه» نوشته مریم توحیدی‌فر

 

گفتنی‌است این جلسه با حضور اعضای شورای پیچینگ شامل آرش رصافی، سید هادی آقاجانی، سیامک سلیمانی، عباس روزبهانی، محمد منصوبی و مهدی بوستانی ، به همراه مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت بر ارزشیابی سازمان سینمایی برگزار شد.

 

شایان ذکر است علاوه بر انتشار فراخوان و برگزاری جلسه پیچینگ، معاونت تولید انجمن به منظور آسیب شناسی عنصر “ایده” در فیلم‌نامه و فیلم‌های هنرجویان و فیلم‌سازان، و نیز با هدف معرفی هرچه بیشتر فرایند پیچینگ، کارگاهی آموزشی را با عنوان “ایده تا ارائه” با هدایت سیامک سلیمانی در روز دوم جشنواره با حضور فیلم‌سازان، مدیران دفاتر و هنرجویان انجمن برگزار کرد که با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

 

شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد – ایساتیس 4 تا 7 بهمن 1401 به میزبانی انجمن سینمای جوانان یزد در شهر یزد برگزار شد.

تجربه اقتباس «صوراحیل» در اولین ...
«آنارشی» ایرانی چگونه به «کن» رس...
حضور «انجمن» در نمایشگاه کتاب تن...
سهم انجمن سینمای جوانان ایران از...
کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقع...
۴ فیلم‌کوتاه در موضوع حجاب ساخته شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *