جستجو
بازدیدمدیرکل ارشاد خوزستان از انجمن سینمای جوان اهواز؛

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با پیشکسوتان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ویژه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه مرتضی جمشیدی معاون هنری و سینمایی و سیدامین سپهریان رئیس اداره سینمایی این اداره کل با پیش‌کسوتان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ویژه اهواز دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج در این دیدار به ظرفیت‌های بی‌شمار فرهنگی هنری در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: اگر در خوزستان و کشور به هنر به چشم یک صنعت نگاه شود، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

وی تصریح کرد: با برگزاری طرح دوره‌های رایگان مشاغل سینمایی عکاسی و تصویربرداری در مناطق محروم و کم برخوردار سراسر استان خوزستان زمینه‌سازی رشد و بالندگی هنر استان فراهم می‌شود.

 

مهدی کیخایی مدیر انجمن سینمای جوانان خوزستان نیز در این دیدار به جایگاه و اهداف انجمن سینمای جوان در کشور و استان پرداخت و با پخش فیلم کوتاهی، سوابق فعالیت‌های انجمن سینمای جوان اهواز را به نمایش گذاشت.

 

در پایان این دیدار، اساتید و اعضای انجمن به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات حوزه فیلم و سینما پرداختند و در نهایت ضمن قدردانی لوح تقدیری توسط اساتید انجمن سینمای جوان اهواز تقدیم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *