جستجو
بازدیدمدیرکل ارشاد خوزستان از انجمن سینمای جوان اهواز؛

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با پیشکسوتان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ویژه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه مرتضی جمشیدی معاون هنری و سینمایی و سیدامین سپهریان رئیس اداره سینمایی این اداره کل با پیش‌کسوتان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ویژه اهواز دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج در این دیدار به ظرفیت‌های بی‌شمار فرهنگی هنری در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: اگر در خوزستان و کشور به هنر به چشم یک صنعت نگاه شود، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

وی تصریح کرد: با برگزاری طرح دوره‌های رایگان مشاغل سینمایی عکاسی و تصویربرداری در مناطق محروم و کم برخوردار سراسر استان خوزستان زمینه‌سازی رشد و بالندگی هنر استان فراهم می‌شود.

 

مهدی کیخایی مدیر انجمن سینمای جوانان خوزستان نیز در این دیدار به جایگاه و اهداف انجمن سینمای جوان در کشور و استان پرداخت و با پخش فیلم کوتاهی، سوابق فعالیت‌های انجمن سینمای جوان اهواز را به نمایش گذاشت.

 

در پایان این دیدار، اساتید و اعضای انجمن به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات حوزه فیلم و سینما پرداختند و در نهایت ضمن قدردانی لوح تقدیری توسط اساتید انجمن سینمای جوان اهواز تقدیم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *