جستجو

سیدمرتضی نعمت‌زاده، رئیس جشنواره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در یادداشتی به مناسبت برگزاری پنجاه‌و‌هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – اروند، خلاقیت و ذوق هنرمندان جوان را موجب زایش و رویش در سینما دانست.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در متن یادداشت آمده است:

«سینما به‌عنوان گویاترین و مؤثرترین هنر و با بهره‌گیری از تکنیک و تخیل، موفق به بازنمایی میراث فرهنگی و اندیشه‌های بشری شده است. این هنر در برخورد با طبع لطیف و زیباپسند ایرانی در طول سالیان توانسته به سبک و شیوه‌ای مختص سینماگر ایرانی دست یابد. خلاقیت و ذوق هنرمندان جوان همواره موجب زایش و رویش در سینما شده است.

جشنواره اروند با هدف هم‌افزایی و هم‌اندیشی سینماگران جوان و مسؤولین سعی در ایجاد محفلی کرده است تا با دیدار و هم‌داستانی اهالی هنر، به تبادل و تعاملی مؤثر برای اعتلا و ارتقاء این هنر دست یابد.»

 

پنجاه‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – اروند، سوم تا ششم دی‌ماه سال جاری در استان خوزستان، شهر آبادان و با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند برگزار می‌شود.

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *