جستجو

سیدمرتضی نعمت‌زاده، رئیس جشنواره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در یادداشتی به مناسبت برگزاری پنجاه‌و‌هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – اروند، خلاقیت و ذوق هنرمندان جوان را موجب زایش و رویش در سینما دانست.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در متن یادداشت آمده است:

«سینما به‌عنوان گویاترین و مؤثرترین هنر و با بهره‌گیری از تکنیک و تخیل، موفق به بازنمایی میراث فرهنگی و اندیشه‌های بشری شده است. این هنر در برخورد با طبع لطیف و زیباپسند ایرانی در طول سالیان توانسته به سبک و شیوه‌ای مختص سینماگر ایرانی دست یابد. خلاقیت و ذوق هنرمندان جوان همواره موجب زایش و رویش در سینما شده است.

جشنواره اروند با هدف هم‌افزایی و هم‌اندیشی سینماگران جوان و مسؤولین سعی در ایجاد محفلی کرده است تا با دیدار و هم‌داستانی اهالی هنر، به تبادل و تعاملی مؤثر برای اعتلا و ارتقاء این هنر دست یابد.»

 

پنجاه‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – اروند، سوم تا ششم دی‌ماه سال جاری در استان خوزستان، شهر آبادان و با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *