جستجو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ به اولین جشنواره فیلم شبدیز پیام داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ پیام رحیم جعفری به جشنواره فیلم شبدیز که در شهریورماه در کرمانشاه برگزار می شود، به شرح زیر است:
با یاری حق تعالی و مساعدت همراهان جشنواره سراسری فیلم شبدیز به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می شود. امید است این دوره از جشنواره نیز با مساعدت و همکاری هنرمندان سینمای جوان کرمانشاه با موفقیت به پایان برسد و بتوان گامی هر چند کوچک در گسترش فرهنگ کرمانشاه برداشت.
شهر کرمانشاه به عنوان یکی از ظرفیت‌های تولید هنر در کشور، نیازمند روایتی فناورانه است و برای این روایت ابزارهای مختلفی نیاز است. تولید فیلم به ویژه فیلم‌های مستند، با محوریت هنر کمک زیادی می‌کند تا این روایت قوی‌تر انجام شود.
جشنواره‌ها برای گفت‌وگوی متولیان و مخاطبان و همچنین عرضه و دیدن شدن آثار هنری هستند. این جشنواره می‌تواند پیام فرهنگ را با زبان گویای تصویر و صدا به لایه‌های مختلف جامعه تسری داده و از این رهگذر، دانش عموم مردم را ارتقا دهد.
برگزاری چنین جشنواره‌ای توسط نهادی فرهنگی چون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که موفق شده صدها جشنواره را با همکاری هنرمندان برگزار نماید، برای سازمان سینمایی کشور مایه خرسندی و مباهات است و می‌تواند ظرفیت‌های بالای سینمای فرهیخته و متعالی ایران را برای میراث فرهنگی کشورمان بازنمایی کرده و موجب رشد و اعتلای فرهنگ و هنر از یک سو و پویایی جوانان علاقه مند استان از سوی دیگر شود.
این جشنواره با هدف گفت‌وگو و همدلی سینماگران با مسئولین و مردم حرکتی پرخیر و برکت است و قطعا آثار و نتایج آن در طول زمان نصیب هنرمندان خواهد شد. اینجانب به نوبه خود، از برگزارکنندگان آن قدردانی می‌نمایم و برای هنرمندان و سینماگران شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف جشنواره، آرزوی عزتمندی و سلامتی دارم.»

 

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *