جستجو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ به اولین جشنواره فیلم شبدیز پیام داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ پیام رحیم جعفری به جشنواره فیلم شبدیز که در شهریورماه در کرمانشاه برگزار می شود، به شرح زیر است:
با یاری حق تعالی و مساعدت همراهان جشنواره سراسری فیلم شبدیز به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می شود. امید است این دوره از جشنواره نیز با مساعدت و همکاری هنرمندان سینمای جوان کرمانشاه با موفقیت به پایان برسد و بتوان گامی هر چند کوچک در گسترش فرهنگ کرمانشاه برداشت.
شهر کرمانشاه به عنوان یکی از ظرفیت‌های تولید هنر در کشور، نیازمند روایتی فناورانه است و برای این روایت ابزارهای مختلفی نیاز است. تولید فیلم به ویژه فیلم‌های مستند، با محوریت هنر کمک زیادی می‌کند تا این روایت قوی‌تر انجام شود.
جشنواره‌ها برای گفت‌وگوی متولیان و مخاطبان و همچنین عرضه و دیدن شدن آثار هنری هستند. این جشنواره می‌تواند پیام فرهنگ را با زبان گویای تصویر و صدا به لایه‌های مختلف جامعه تسری داده و از این رهگذر، دانش عموم مردم را ارتقا دهد.
برگزاری چنین جشنواره‌ای توسط نهادی فرهنگی چون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که موفق شده صدها جشنواره را با همکاری هنرمندان برگزار نماید، برای سازمان سینمایی کشور مایه خرسندی و مباهات است و می‌تواند ظرفیت‌های بالای سینمای فرهیخته و متعالی ایران را برای میراث فرهنگی کشورمان بازنمایی کرده و موجب رشد و اعتلای فرهنگ و هنر از یک سو و پویایی جوانان علاقه مند استان از سوی دیگر شود.
این جشنواره با هدف گفت‌وگو و همدلی سینماگران با مسئولین و مردم حرکتی پرخیر و برکت است و قطعا آثار و نتایج آن در طول زمان نصیب هنرمندان خواهد شد. اینجانب به نوبه خود، از برگزارکنندگان آن قدردانی می‌نمایم و برای هنرمندان و سینماگران شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف جشنواره، آرزوی عزتمندی و سلامتی دارم.»

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *