جستجو

فراخوان اولین دوره جشنواره فیلم کوتاه فلسطین «NAZRA» منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن‌های AssoPace Palestina _ رم،Restiamo Umani con Vik _ ونیز، Anémic _ فلورانس، École Cinéma _ ناپل، مرکز تحقیقات فرهنگ ایتالیا VIK _غزه، لابراتوار هنر _ اورشلیم و FilmLabPalestine _ رام الله، اولین دوره‌ی فستیوال فیلم کوتاه NAZRA Palestine Short Film Festival  را برگزار می‌کنند.

هدف این جشنوارهآشنایی و جذب بیشتر مخاطبان به تولیدات سینمایی فلسطینی، انتقال پیام مقاومت و خودکفایی کشوری همچون فلسطین که تحت اشغال مدنی و نظامیست به واسطه ی هنر و فرهنگ، فراهم کردن شرایط مناسب برای تولیدات خاص و با کیفیت  که به واسطهی فقدان امکانات وسیع پخش و توزیع هنوز از چشم مخاطبین دور ماندهاند و تلاش برای معرفی موقعیت سیاسی و جغرافایایی فلسطین با کمک هنرمندانی غیر فلسطینی، است.

این فستیوال به صورت چرخشی در شهرهای مختلف ایتالیا و همچنین در غزه و کرانه باختری رود اردن برگزار خواهد شد.

فیلم‌های کوتاه ساخته کارگردانان فلسطینی و غیر فلسطینی که به موضوعات سیاسی، تاریخی و فرهنگی فلسطین پرداخته باشند در سه بخش داستانی، تجربی و مستند به رقابت خواهند پرداخت. همچنین آثار تجربی که با تبلت، گوشی‌های هوشمند و غیره ضبط شده باشند نیز پذیرفته می‌شوند.

پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://nazrashortfilmfestival.wordpress.co و برای ثبت‌نام به سایت https://nazrashortfilmfestival.wordpress.com/scheda-di-partecipazione مراجعه کنند.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *