جستجو

فراخوان اولین دوره جشنواره فیلم کوتاه فلسطین «NAZRA» منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن‌های AssoPace Palestina _ رم،Restiamo Umani con Vik _ ونیز، Anémic _ فلورانس، École Cinéma _ ناپل، مرکز تحقیقات فرهنگ ایتالیا VIK _غزه، لابراتوار هنر _ اورشلیم و FilmLabPalestine _ رام الله، اولین دوره‌ی فستیوال فیلم کوتاه NAZRA Palestine Short Film Festival  را برگزار می‌کنند.

هدف این جشنوارهآشنایی و جذب بیشتر مخاطبان به تولیدات سینمایی فلسطینی، انتقال پیام مقاومت و خودکفایی کشوری همچون فلسطین که تحت اشغال مدنی و نظامیست به واسطه ی هنر و فرهنگ، فراهم کردن شرایط مناسب برای تولیدات خاص و با کیفیت  که به واسطهی فقدان امکانات وسیع پخش و توزیع هنوز از چشم مخاطبین دور ماندهاند و تلاش برای معرفی موقعیت سیاسی و جغرافایایی فلسطین با کمک هنرمندانی غیر فلسطینی، است.

این فستیوال به صورت چرخشی در شهرهای مختلف ایتالیا و همچنین در غزه و کرانه باختری رود اردن برگزار خواهد شد.

فیلم‌های کوتاه ساخته کارگردانان فلسطینی و غیر فلسطینی که به موضوعات سیاسی، تاریخی و فرهنگی فلسطین پرداخته باشند در سه بخش داستانی، تجربی و مستند به رقابت خواهند پرداخت. همچنین آثار تجربی که با تبلت، گوشی‌های هوشمند و غیره ضبط شده باشند نیز پذیرفته می‌شوند.

پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://nazrashortfilmfestival.wordpress.co و برای ثبت‌نام به سایت https://nazrashortfilmfestival.wordpress.com/scheda-di-partecipazione مراجعه کنند.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *