جستجو

فیلم «گیج‌گاه» به بخش مسابقه فیلم‌های بلند جشنواره فرشته تابناک روسیه راه یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سـروری و میر ولی‌اله مدنی در ششمین حضور بین المللی خود، به بخش مسابقه فیلم‌های بلند جشنواره فرشته تابناک، در روسیه راه یافت.

این رویداد سینمایی 10 الی 16 آبان ماه در مسکو و در مجتمع سینمایی کارو اکتبر برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «گیج‌گاه» نوشته عادل تبریزی و ارسلان امیری پیش از این در عرصه جهانی موفق به دریافت جایزه از چهلمین دوره فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره چبکساری روسیه شده و به صورت رسمی برای حضور در نهمین جشنواره شیملا هندوستان، نهمین جشنواره سینه لا ویستا آرژانتین و چهل‌وسومین دوره فیلم های ورزشی پالرمو در ایتالیا  انتخاب شده است.

توزیع بین المللی این فیلم سینمایی به عهده کمپانی ماداکتو پیکچرز به مدیریت محمد توریوریان است.

حامد بهداد ،باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی، با حضور فرهاد آییش و با هنرمندی جمشید آریا (هاشم‌پور) و خاطره‌سازان: رضا صفایی پور ،حسن رضایی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم با سرمایه گذاری مشترک محمد حسینخانی و حنیف سـروری تولید شده است.

لازم به ذکر است، عادل تبریزی از هنرجویان و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان ایران در دهه 70 و 80 است و درحال حاضر نیز به عنوان مدرس انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت می‌کند.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *