جستجو
در قسمت 23 برنامه تلویزیونی «سینماجوان»

بیست و سومین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» با نمایش و بررسی فیلم کوتاه «گناه» از شبکه مستند پخش می‌شود.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیست و سومین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» شنبه 11 آذرماه با پخش فیلم کوتاه «گناه» روانه شبکه مستند می‌شود.

سینماجوان با محوریت پخش، تحلیل و بررسی فیلم‌های کوتاه سینمای ایران و با نگاهی آموزش محور به این مدیوم از سینما، به صورت مشترک توسط انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما تولید شده است.

نمایش فیلم کوتاه «گناه» به کارگردانی ابوالفضل عزیزی، بخش اصلی برنامه این هفته سینماجوان است و نازنین چیت‌ساز مجری برنامه در گفت‌وگو با کارگردان این فیلم کوتاه درباره تجربیات او برای ساخت این اثر سخن می‌گوید. در میز نقد و تحلیل برنامه نیز، وحید نامی در گفت‌و‌گو با رامتین شهبازی به نقد و بررسی این اثر کوتاه می‌پردازند.

فیلم کوتاه «گناه» اثری در ژانر اجتماعی و روایت شبی است که «معصومه» تصمیم می‌گیرد رازی خانوادگی را که سال‌هاست پنهان مانده، قبل از مرگ پدر شوهرش برملا کند.

ابوالفضل عزیزی و سیما رسولی از نویسندگان این فیلم کوتاه هستند و سیروس همتی، الهه زحمتی، معین تک‌روستا، سایه عباس‌پور و حمیده رسولی بازیگران آن هستند.

گفت‌وگو با معین تک‌روستا و معرفی آثار کوتاه پارک چان ووک از دیگر بخش‌های این قسمت از برنامه سینما جوان هستند.

 

برنامه «سینماجوان» به تهیه‌کنندگی فاطمه بوربور و اصغر احمدپور شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن یکشنبه ساعت ۰۰:۰۰ و ۱۰ صبح است.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *