جستجو
با حضور مرتضی کریمی، معاون اداری و مالی انجمن

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در راستای رسیدیگی به درخواست‌ها و تسهیل در پیش برد فعالیت های اجرایی، لجستیکی و تجهیزاتی دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، مدتی است مرتضی کریمی، معاون اداری و مالی انجمن با حضور در دفاتر مختلف ضمن بازدید از وضعیت فعلی، جلساتی را در جهت بهبود و حل مشکلات با مسئولان استانی برگزار کرده است.

انجمن سینمای جوانان ایران_دفتر قم

مرتضی کریمی، معاون اداری و مالی انجمن سینمای جوانان ایران، سمانه کافتری مشاور حقوقی مدیر عامل انجمن و بابک داودی ناظر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان از دفتر قم بازدید کردند. در این دیدار که دکتر ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم و رضوانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هم حضور داشتند به مسائل و مشکلات دفتر قم اشاره شد.

رضا ابوذر مدیر دفتر قم، ضمن ابراز خرسندی پس از اتمام سالها مستاجری و خانه به دوشی افزود: اکنون با آرامش و استقلال مکانی به استقبال از ده ها هنرجوی علاقمند دوره جامع فیلمسازی رفته ایم وی در ادامه از مسئولین حاضر در جلسه تقاضای تجهیزات فنی نمود.

کریمی ضمن ابراز امیدواری جهت برطرف شدن مشکلات تجهیزات، از آقای ملایی خواست تا نسبت به اختصاص زمین و امکانات به دفتر قم اقدام نمایند. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز با درخواست کتبی از شهردار قم خواستار اهدای ۵۰۰ متر زمین به همراه یک دستگاه سیستم تدوین به این انجمن شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در خصوص تبدیل شدن سالن شهید آوینی به سینما صحبتهایی را ایراد فرمودند و ابراز امیدواری کردند که انجمن با در اختیار قرار دادن سینما آوینی به آنها پاتوق ها و اکرانها در آینده در همین سالن برگزار شود.

 

انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر مشهد

مرتضی کریمی معاون اداری، مالی انجمن و بابک داودی ناظر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران، نشست صمیمانه‌ای را با مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و سیدهاشم فیروزی معاون آفرینش‌های هنری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در محل بنیاد و محمد حسین‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در محل اداره کل برگزار کردند.
در این نشست کریمی به دستاوردهای این انجمن در عرصه داخلی و بین‌الملل اشاره کرد و از استقبال پرشور فیلم‌سازان فیلم کوتاه در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت، کرمی نیز به موفقیت های فیلم‌سازان مشهدی و استان خراسان در این جشنواره اشاره کرد و افزود قطعا با همکاری سایر ارگان ها و موسسات و سازمان‌های شهری و استانی می‌توان امید داشت که این موفقیت ها روز به روز افزایش یابد، وی با اشاره به اینکه هر ساله فارغ‌التحصیلان انجمن سینمای جوانان ایران می‌توانند با فکری نو به پیشبرد اهداف سازمان‌ها و موسسات و دیگر ارگان‌های خصوصی و دولتی در کل کشور کمک کنند افزود، انجمن سینمای جوانان ایران در هر شهر و استان دفاتری دارد و فارغ‌التحصیلان آن نیز پس از گذراندن دوره های تکدرس مشاغل سینمایی و دوره فیلمسازی به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی آن شهر و استان آمده و نیز در بدنه حرفه‌ای سینمای ایران مشغول به کار هستند، بابک داودی ناظر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به اینکه اکثر انجمن های کشور در ادارات فرهنگی استقرار دارند. افزود، به همت مسئولین فرهنگی، شهری و استانی هر منطقه از کشور میتوان مکانی مستقل برای این انجمن بزرگ که موجب افتخار آفرینی اعضای آن در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای همان شهر و استان است در نظر گرفت. وی با اشاره به چند شهری که این اتفاق در آن روی داده و موجب رضایت اعضا و هنرمندان و هنرجویان آن انجمن شده است اشاره کرد و گفت، قطعآ این اتفاق موجب همبستگی و کارآمدی هنرمندان آن شهر می شود و در سالیان نه چندان دور با از بین رفتن محدودیت‌های زمانی و مکانی ایجاد مکانی مستقل در روحیه و نشاط آن منطقه تأثیر بسزایی دارد.
در ادامه مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام نیز پس از معرفی آن بنیاد به دستاوردهای جشنواره‌ای اشاره کرد و افزود بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام در نظر دارد با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران جشنواره ای مستقل برای شهر مشهد مقدس در نظر بگیرد که هر ساله این جشنواره در زمانی مشخص برگزار گردد.
در نشست با محمد حسین‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مرتضی کریمی ضمن تشکر از مدیرکل و همکاری‌های صورت گرفته در زمینه حمایت از انجمن سینمای جوانان ایران_خراسان رضوی، خواستار معرفی استعدادهای این انجمن به سایر ارگان‌ها و سازمان‌های شهری و استانی شد تا موجب تولید فیلم های کوتاه حرفه‌ای نیز شود.
در این نشست ها سیدوحید سیدحسینی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران_خراسان رضوی و آرمین رحیمی‌نژاد از فیلمسازان دفتر مشهد نیز حضور داشند.
در ادامه این سفر دو روزه، مرتضی کریمی و بابک داودی نیز پس از این دیدارها از پردیس سینمایی بهمن مشهد که متعلق به انجمن سینمای جوانان ایران می باشد، بازدید کردند.

انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر تربت حیدریه

مرتضی کریمی معاون اداری، مالی و عضو هیات مدیره و بابک داودی ناظر املاک و مستقلات انجمن سینمای جوانان ایران نیز قبل از این با مسوولان فرهنگی و شهری تربت حیدریه در خصوص زمین اهدایی به انجمن سینمای جوانان ایران_دفتر تربت‌حیدریه جلساتی را برگزار کردند در این نشست مهندس کی پور فرماندار، دکتر موسوی معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندار ، مهندس زاهدی ریاست کمیسیون فرهنگی شورا و دیگر مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در دیدار معاون اداری مالی انجمن سینمای جوانان ایران با فراندار تربت حیدریه  گفت: ۴۰میلیارد ریال برای ساخت ساختمان سینمای جوان تربت حیدریه اختصاص یافت که امیدواریم تا پایان امسال عملیات ساخت آن آغاز می شود.

زاهدی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۵۰متر مربع و زیربنای ۸۰۰ متر مربع  در سه طبقه شامل سالن سینمایی، کلاس‌های آموزشی، قسمت اداری، سالن جلسات و مهمان سرا بعنوان بزرگترین انجمن سینمای جوان خراسان رضوی ساخته خواهد شد.

وی گفت: با ساخت این ساختمان  هنرمندان و شهروندان شهر‌های جنوب خراسان رضوی از خدمات آموزشی آن بهره‌مند خواهند شد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه افزود: با حمایت‌ها و پیگیری‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر امروز معاون انجمن سینمای جوان کشور از زمین پیشنهادی ساخت انجمن سینمای شهر بازدید و موقعیت مکانی زمین پیشنهادی مورد تأیید قرار گرفت.

 

انجمن سینمای جوانان ایران_دفتر یزد

مرتضی کریمی معاون اداری، مالی و عضو هیات مدیره انجمن سینمای جوان با حضور در دفتر یزد این انجمن دیدارهایی را با حجت السلام حیدری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر یزد و دیگر مسئولان استانی نیز داشته است و در خصوص حمایت های لجستیکی و تولیدی توافقاتی صورت گرفته است.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *