جستجو

 

کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر توسط حوزه هنری و انجمن سینمای جوانان استان اردبیل برگزار شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر با حضور پویان طباطبایی توسط حوزه هنری و انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در این استان برگزار شد.

شایان ذکر است پویان طباطبایی به‌عنوان مدیر هنری و عکاس آژانس عکس NVP در کانادا همکاری دارد و در فیلم سینمایی «وزنه‌های بی‌وزن» نیز ایفای نقش کرده است.

برپایه این گزارش میردولت موسوی، مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل بیان کرد: پویان طباطبایی با بیش از 25 سال تجربه عکاسی و با سوابقی چون عکاسی در مناطق جنگی و آشوب‌زده از جمله مصر، لیبی، بحرین  و …  که ماحصل آن‌ها دریافت جوایز متعدد در سطوح ملی و بین‌المللی است و حضور او فرصتی برای عکاسان و علاقه‌مندان عکاسی فراهم کرد تا از تجربیات وی برای گسترش دید عکاسی خود و خلاقیت در عکاسی استفاده کنند.

موسوی این کارگاه را نخستین برنامه مشترک انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و حوزه هنری اردبیل عنوان کرده ، ابراز امیدواری کرد که در آینده برنامه‌های مشترک بیشتری توسط این دو متولی فرهنگ و هنر استان صورت گرفته و باعث پیوند هنرمندان رشته‌های مختلف شود و همچنین از برگزاری این کارگاه‌ها به‌صورت هفتگی در شهرهای مختلف کشور در روزها و هفته‌های آتی خبر داد.

از علاقمندان رشته عکاسی در استان اردبیل دعوت می‌شود برای شرکت در این دوره 6 ماهه که شامل مباحث تخصصی عکاسی است و با هدف اشتغال‌زایی برای جوانان برگزار می‌شود، اقدام کنند.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *