جستجو

 

هفتمین هفته فیلم وعکس تربت حیدریه 8 تا 11 بهمن‌ماه در سالن اندیشه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در هفتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه تعداد 14 فیلم از 13 فیلم‌ساز تربتی به نمایش در آمد.

برپایه این گزارش تعداد 320 قطعه عکس به دبیرخانه این هفته فیلم و عکس ارسال شده بود  که تعداد 60 عکس از 50 عکاس درنگارخانه مرحوم قاسمی این شهر به نمایش گذاشته شد.

برگزاری تور عکاسی شهری با حضور 15 عکاس از برنامه‌های روز اول این هفته بود و برگزاری کارگاه آموزش عکاسی با موضوع «عکاسی به‌مثابه یک پروژه»  نیز با حضور مهدی رضوی در این راستا برگزار شد.

همچنین کارگاه فیلم‌نامه با موضوع «مرز میان شعار وعمق» با حضور دکتر حمزه ابراهیم‌زاده و کارگاه «انتقال تجربه» با حضور یوسف کارگر از دیگر برنامه‌های هفتمین هفته فیلم و عکس تربت حیدریه بود.

آیین اختتامیه هفته فیلم وعکس شامگاه 11 بهمن‌ماه باحضور مهندس کی‌پور فرماندار تربت حیدریه؛ مهندس فرخ‌تبار شهردار؛ آقابیگی ریس شورای شهر؛ مهندس زاهدی رییس کمیسیون فرهنگی شورا و دیگر اعضای شورای شهر؛ مهندس عصاران شهردار شهرستان رشتخوار و مهندس جعفری شهردار شهر جنگل در سالن اندیشه برگزار و از فیلم‌سازان و عکاسان حاضر در این رویداد فرهنگی وهنری با اهدای لوح وتندیس قدردانی شد ؛ همچنین از طرف شورای اسلامی شهر به 6 عکس برگزیده تور عکاسی شهری، لوح وجایزه نقدی اهدا گردید.

در پایان این مراسم نشان انجمن سینمای جوانان ایران به پاس تلاش‌های مهندس مهدی زاهدی در حوزه فرهنگ وهنر وحمایت از انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه به ایشان اهدا شد.

 

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *