جستجو

هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان با برگزاری آیین افتتاحیه گشایش یافت.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آیین افتتاحیه هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان به‌میزبانی انجمن سینمای جوانان – دفتر گلستان با حضور جمع کثیری از هنرمندان، مسؤولان و علاقه‌مندان هنر سینما و عکاسی، عصر شنبه هفتم بهمن‌ماه در سینما کاپری گرگان برگزار شد. محمدرضا اثنی‌عشری، اولین فیلم‌ساز استان و مدیر اسبق انجمن، سرهنگ نصیری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی فراجا استان، مهدی شمقدری و افشین اشراقی اساتید انجمن سینمای جوانان گلستان در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم که به همت انجمن سینمای جوانان استان و همکاری انجمن عکاسان برگزار گردید، از تنی چند از چهره‌های خدمتگزار سینما و هنرمندان فیلم‌ساز و عکاس از جمله یوسف شفیق، علیرضا شمالی، فرهنگ عمرانی و علیرضا صبوری، فیلم‌سازان برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و اویس غفاری، فریده کمندلو و پدرام معتمدی‌نژاد، عکاسان برتر جشنواره عکس هیرکانی، تقدیر شد.

مهدی صاحبدل مدیر انجمن سینمای جوانان استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن و موفقیت‌های فیلم‌سازان گلستان در دو سال گذشته، از تلاش‌های جدی سازمان سینمایی و انجمن سینمای جوانان ایران در عینیت بخشیدن به شعار عدالت‌محوری در سطح کشور وتوزیع منابع و بودجه بیشتر در استان‌ها سخن گفت.

در ادامه برنامه و در روز اول هفته فیلم و عکس نمایشگاه عکس طبیعت افتتاح شد.

گفتنی است هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان، هفتم تا نهم بهمن‌ماه در سینما کاپری گرگان برگزار می‌شود؛ سی فیلم کوتاه در شش سانس به نمایش در می‌آید و با حضوران خالقان آثار جلسات گفتگو انجام می‌شود.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *