جستجو
انجمن سینمای جوانان همدان برگزار کرد؛

 

 

 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان همدان به میزبانی دفتر انجمن سینمای جوانان این استان، برگزار شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان همدان با برگزاری آیین افتتاحیه در روز یکشنبه ۲۰ اسفند‌ماه با حضور علاقه‌مندان و فیلم‌سازان فیلم کوتاه در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی آغاز به‌کار کرد.

 

این مراسم با حضور مسعود ویژه مدیرکل اداره ارشاد اسلامی، حبیب‌اله حیدری رئیس انجمن سینمای جوانان همدان در گالری استاد زنگنه، گشایش یافت و با استقبال کم نظیر هنرمندان و علاقه‌مندان از 41 عکس، اثر 31 عکاس درنمایشگاه عکس مواجه شد.

 

هفتمین «هفته فیلم و عکس» انجمن سینمای جوانان همدان سپس با اکران تولیدات فیلم کوتاه و مستند ادامه پیدا کرد و “بازیافت” امین لطفی مستند، “زنگ‌های ممتد” سید محسن حسینی داستانی، “آینه خیال” سجاد آذرپیوند داستانی، “چی بود چی شد” امید باقری انیمیشن، “در انتظار” فرهاد هندی داستانی، “کمال” امیر عزیزی داستانی، “درنگ” آرمین قمری داستانی و “یک آن” طیبه قاسمی داستانی، همراه با نشست با فیلم‌سازان و جلسه نقد و بررسی آثار با حضور سعید پورشعبانیان به نمایش درآمدند.

گفتنی است در دومین روز از این هفته، کارگاه عکس _عکاسی مطبوعاتی با سعید کرمی برگزار شد و پس از آن اکران تولیدات حرفه‌ای دفتر همدان ادامه یافت. سپس نشست با فیلم‌سازان و جلسه نقد و بررسی آن آثار با حضور مهدی کلهری انجام گرفت.

همچنین کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی با موضوع ایده‌پردازی خلاق در فیلم‌نامه کوتاه، کارگاه عکس با موضوع عکاسی مستند اجتماعی با حضور جواد وفایی و کارگاه آموزش پیچینگ با حضور امید وفایی، اکران آثار اردوهای فیلم‌سازی در شهر همدان (آرزوی بابا_ کمدی) (آدم‌خوار_ وحشت) (صفر وارونه_فانتزی) (کلاف _ملودرام) (زائو_ وحشت) (آچمز_پلیسی معمایی) و (مادر بیل بیل_کمدی) از جمله برنامه‌های روز سوم این رویداد فرهنگی هنری بودند.

 

هفتمین هفته فیلم و عکس همدان با برپایی آیین اختتامیه به ایستگاه پایانی خود رسید و با استقبال علاقه‌مندان و حضور مدیران انجمن سینمای جوانان و عوامل آثار تولیدی اردوی فیلم‌سازی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد.

 

 

 

پایان خبر هفتم

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *