جستجو

فیلم کوتاه «نارنجی» به کارگردانی ارمیا ربانی به جشنواره ایسلانتیا اسپانیا راه یافت.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه نارنجی به کارگردانی ارمیا ربانی در ادامه حضور بین‌المللی خود به بخش رقابتی شانزدهمین دوره جشنواره ایسلانتیا اسپانیا راه یافت.

جشنواره بین‌المللی فیلم ایسلانتیا  Islantilla Cinefórum Film Festival تابستان هر سال در شهر ایسلانتیا برگزار می‌شود و در آن طیف وسیعی از آثار کوتاه و بلند سینمایی به رقابت می‌پردازند. این جشنواره که به «زیر نور ماه» معروف است؛ آثار برگزیده را در فضای باز این شهر ساحلی برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

شانزدهمین دوره این جشنواره، دوم جولای (11 تیرماه 1402) آغاز به کار خواهد کرد و نمایش و رقابت بین صد فیلم کوتاه تا ماه آگوست ادامه خواهد یافت.

فیلم کوتاه «نارنجی» پیش از این در دوازدهمین دوره جشنواره ESNE Feelmotion  اسپانیا، نامزد بهترین فیلم کوتاه داستانی شده بود.

ارمیا ربانی متولد 1382و فیلم کوتاه «نارنجی»، اولین تجربه او در مقام کارگردانی است. ربانی فارغ‌التحصیل فیلم‌سازی از انجمن سینمای جوانان ایران و هنرستان هنرهای زیباست.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: زندگی کودکی تحت تأثیر اختلافات والدین و ناتوانی گفتاری او قرار گرفته است.

اشکان فاتح، ستایش دلقی، مرضیه انوری‌پور و سیما خان‌وکیلی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و پخش بین‌الملل فیلم را رهام رسولی به عهده دارد.

عوامل فیلم کوتاه «نارنجی» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: ارمیا ربانی، تهیه‌کننده: ارمیا ربانی و محمدرضا حسین‌نیا، مجری طرح: انجمن سینمای جوان مشهد، تصویربردار: یوسف صفایی، برنامه‌ریز: محمدرضا حسین‌نیا، دستیار کارگردان: امیرحسین امینی یزدی و علی محمد طاهری، دستیاران تصویر: امیرحسین شیرپور، علیرضا اسماعیلی و جعفر امیری، صدابردار: علیرضا صفدری، مدیر تولید: فاطمه حسینی، گریم: مهنوش کاظمی، منشی صحنه: مطهره فاروقی، طراح صحنه و لباس: ارمیا ربانی، دستیاران صحنه و لباس: حامد اسماعیلی و فاطمه قربانی، تدارکات: مهلا مقصودی، عکاس: فهیمه دانشی، مجید کاظمی و حسن ربانی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *