جستجو
مهدی کیخایی خبر داد

مستند خرده روایت های عاشقی با محوریت پیاده روی اربعین توسط مستند سازان انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر اهواز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تولید شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی کیخایی، مدیر انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر اهواز با اشاره به اهمیت حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین، نشان‌دهنده قدرت جاذبه امام حسین (ع) است و در این همایش عظیم صحنه‌هایی به چشم می‌آید که در هیچ اجتماع دیگری دیده نمی‌شود.
مدیر انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر اهواز، با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی بعنوان رساترین رسانه جهان اسلام افزود: اولویت فیلمسازان و مستندسازان اعزامی برای انعکاس عظمت پیاده‌روی میلیونی اربعین نیز این است که هر فرد زائر یک رسانه به حساب می‌آید و می‌تواند به سهم و توان خود، زیبایی‌های اربعین را تبیین کرده و در فضای جامعه نشر دهد.
کیخایی از اعزام گروه مستندساز از طریق انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر اهواز و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به راهپیمایی اربعین خبر داد و تصریح کرد: تولیدات این مستند با عنوان خرده روایت های عاشقی در محورهایی از قبیل؛ وحدت دو کشور عراق و ایران با شعار «حب الحسین یجمعنا»، خدمت‌رسانی به زوار حسینی، اربعین و انتظار، خانواده در پیاده روی اربعین حسینی، سبک زندگی حسینی و جهان اسلام  و اربعین حسینی تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه مستندسازان جوان اهوازی با تسلط به زبان عربی بعنوان مستندسازان شاخص در این عرصه شناخته می شوند، افزود: بخشی از محتوای تولیدشده به‌صورت برخط توسط تصویربرداران اعزامی ارسال و پس از تدوین در خبرگزاری‌های مرجع استان و شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر می‌شود.
در پایان مدیر ا انجمن سینمای جوانان ایران_ دفتر اهواز از اکران مستند خرده روایت های عاشقی در ابتدای آذرماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و انعکاس رسانه‌ای آن تداوم‌بخش رسالت زینبی است.
از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *