جستجو
با حکم مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران؛

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران علی خسروی را به سرپرستی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کرج منصوب کرد.

 

به‌‌گزارش روابط‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی حکمی ضمن قدردانی از محمدحسین عابدی، مدیر پیشین انجمن سینمای جوانان کرج، علی خسروی را به سرپرستی این دفتر منصوب کرد.

 

علی خسروی، نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و فارغ‌التحصیل کارشناسی در مدیریت فرهنگی و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است. وی فعالیت‌هایی نظیر، دبیر اجرایی باشگاه فیلم‌سازان 100؛ طراح باشگاه فیلم‌سازان رشد (آموزش و پرورش)؛ عضویت در انجمن‌های مستندسازان سینمای ایران و کارگردانان سینمای مستند ایران، عضویت در هیأت‌های انتخاب و داوری جشنواره‌های مختلف از جمله فیلم کوتاه تهران را در کارنامه خود دارد.

وی کارگردانی و نویسندگی ده‌ها فیلم کوتاه از جمله «زاک»، « قاب تاریک» «جشن تکلیف»، «چراغ روشن» ، «آیینه» و مستندهایی همچون «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند»؛ «زندگی دیگران»، «نفت سیاه»، «آرزوی استخدام» و «فرزند خرمشهر» را در کارنامه هنری دارد.

گفتنی است خسروی همچنین دستاوردها و جوایز متعددی را کسب نموده است که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه ملی ایران جوان از چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ جایزه بزرگ شهید آوینی از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛ جایزه جشنواره مستند تلویزیونی و جوایز متعدد دیگر از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی، اشاره کرد.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *