جستجو

فیلم کوتاه «زمین‌گیر» ساخته علی احدی، برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم Life Beyond Life Film Festival شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هیات داوران فیلم کوتاه این دوره از «جشنواره زندگی فراتر از زندگی ایتالیا» جایزه بهترین فیلم کوتاه را براساس یونیک بودن موضوع اتانازی و اجرای بسیار خلاقانه آن به فیلم کوتاه «زمین‌گیر» ساخته علی احمدی اهدا کرد.

در نوشته داوران آمده است این فیلم با داشتن بازیگرانی عالی توانسته تاثیر احساسی شدیدی را بر مخاطب بگذارد و به بیننده دسترسی مستقیم به داستان بدهد و آن را از درون زنده کند. استفاده از فیلمبرداری و تصاویر هایپررئالیستی روایت را بسیار موثر و عمیق کرده است و به داستان و درام اصالت می‌بخشد.

جشنواره بین المللی فیلم Life Beyond Life Film Festival که هر ساله در شهر تورین ایتالیا برگزار می‌شود، امسال فیلم‌های منتخب خود را در جشنواره‌های Religion Today و Afterlife نمایش داده و همچنین فیلم‌های برگزیده را به خریداران فیلم کوتاه عرضه خواهد کرد.

این جشنواره در تاریخ ۲۰ تا ۱۹ مارس در تورین ایتالیا و در سینما تئاتر آمبروسیو برگزار شد. لازم به ذکر است رییس هیات داوران این جشنواره جیووانی کودا (کارگردان مطرح ایتالیایی) است.

فیلم کوتاه «زمین‌گیر» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی محسن کیایی محصولی از نوآر کارن فیلم است.

محسن کیایی، خسرو احمدی، حدیث بیابانگرد مرتضی احمدی، آیان یازبیگی , فریده سپاه منصور بازیگران این فیلم کوتاه داستانی بوده‌اند.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *