جستجو

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با سفر به استان مرکزی ضمن دیدار با هنرمندان سینمای جوان و برگزاری جلسه هم اندیشی با هنرمندان استان با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان در دیدار سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: امیدواریم بتوانیم به زودی در زمینه حمایت از  دفاتر انجمن  در راستای ارتقای تجهیزات گام برداریم. خوشبختانه شاهد اقدامات مناسب و موثری در استان در زمینه حمایت از انجمن وجود داشته که امیدواریم این حمایت ها گسترش پیدا کند.

در ادامه این نشست حسین محمودی فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در خصوص فعالیت های این انجمن در استان مرکزی به بحث و گفت و گو پرداخت و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان شاهد اجرای اقدامات مناسبی به منظور حمایت از این انجمن باشیم.

در این دیدار در خصوص مطالبی از جمله کمک به آموزش علاقمندان به حوزه عکاسی و فیلم سازی، حمایت از استعدادهای فیلم سازان مبتدی یا اولی برای کشف استعدادها، پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای کمک به تولید فیلم های کوتاه و برگزاری کارگاه برای آموزش هنرمندان بحث و بررسی شد.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *