جستجو

انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» ساخته سید محسن پور‌محسنی شکیب، در چهل‌وششمین جشنواره بین‌المللی الچه اسپانیا نمایش داده شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «سید محسن پور‌محسنی شکیب» در چهل‌وششمین جشنواره بین‌المللی الچه اسپانیا نمایش داده شد.

جشنواره بین‌المللی الچه اسپانیا رویدادی با قدمت بالغ بر 46 سال است که مورد تایید «آکادمی سینمایی اسپانیا» یا «جایزه گویا» است و در تاریخ 11 الی 20 جولای 2023، مصادف با 1402 برگزار شد.

«دنیای خاکستری خاکستری» تاکنون در بخش رقابتی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم آتلانتا: اوت آن فیلم (آمریکا)، سیزدهمین جشنواره اسپارک انیمیشن (کانادا) و دوازدهمین جشنواره مستند و انیمیشن آمریکایی (Amdocs)، چهل‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی کلیولند آمریکا به نمایش در آمده که همگی آنها مورد تایید آکادمی اسکار بودند، که با کسب جایزه اصلی انیمیشن در جشنواره کلیولند توانست به نودوششمین دوره از جوایز آکادمی اسکار و همین‌طور جوایز آکادمی فیلم کانادا معرفی شود و همچنین واجد شرایط حضور در بخش دانشجویی آکادمی اسکار سال 2023 نیز شد.

انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» درباره مرد جوانِ رنگارنگی‌ است که در یک دنیای کاملا خاکستری زندگی می کند، او مجبور است که برای زندگی در آن جامعه همرنگ جماعت شود. تا اینکه هویت واقعی‌اش توسط یک پسر بچه بازیگوش به صورتی تصادفی بر ملا شده و باعث وحشت مردم می‌گردد.
شایان ذکر است که پیش از این، انیمیشن کوتاه «پوتین» به کارگردانی و نویسندگی سید محسن پورمحسنی شکیب و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رشت توانسته بود برای نخستین بار در سینمای کوتاه ایران کاندید بخش دانشجویی آکادمی اسکار 2022 گردد.
عوامل سازنده انیمیشن کوتاه «دنیای خاکستریِ خاکستری» نیز عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: سید محسن پورمحسنی شکیب، کارگردان هنری: پژمان ماله‌میر، تهیه‌کننده: سید محسن پورمحسنی شکیب، انیمیشن و استوری‌بورد آرتیست: پژمان ماله‌میر، طراح کاراکتر و پس زمینه: پژمان ماله‌میر، رنگ آمیزی: مریم جعفری، طراحی صدا و موسیقی: محمد زمان‌ثانی، فولی افکت: مریم یعقوبی و پخش کننده: درگاه فیلم ایران (علیمحمد اقبالدار).
هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *