جستجو

عادل تبریزی و ارسلان امیری، نویسنده فیلم بلند سینمایی «گیج‌گاه»، جایزه بهترین فیلم‌نامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی چوبکساری روسیه را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی، نویسندگی عادل تبریزی و ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی حنیف سروری و میرولی اله‌مدنی برنده جایزه بهترین فیلم‌نامه از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی چبوکساری در روسیه شد.
عادل تبریزی و ارسلان امیری از فیلم‌سازان، هنرجویان و در حال حاضر مدرسان انجمن سینمای جوانان ایران هستند.
در بیانیه هیات داوران این جشنواره آمده است، «گیج گاه» نگاه نو از سینما ایران است که توانسته تعادل در بین کمدی و تراژیک را به‌خوبی رعایت کند.
عادل تبریزی جایزه خود را به فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران تقدیم کرد.
حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، سیاوش چراغی‌پور، علی راد، مریم همتیان، ایمان اسماعیل‌پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی و با حضور فرهاد آییش و هنرمندی جمشید آریا (هاشم پور) و خاطره سازانی چون رضا صفایی‌پور،حسن رضایی در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده‌اند.
«گیج‌گاه» پیش از این در چهلمین جشنواره فیلم‌های میلان موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم شده و در دومین حضور بین‌المللی خود موفق به دریافت این جایزه از جشنواره چوبکساری شد.
همچنین این فیلم، در سومین حضور بین‌المللی خود به نهمین جشنواره سینه لا ویستا در آرژانتین می‌رود .
این فیلم با سرمایه گذاری مشترک حنیف سـروری و محمد حسینخانی ساخت و تولید شده است و پخش بین‌المللی این فیلم سینمایی توسط کمپانی ماداکتو پیکچرز به مدیریت محمد توریوریان انجام می‌شود.
از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *