جستجو

آرمین رحیمی‌نژاد، تهیه‌کننده و کارگردان جوان ایرانی موفق شد به عضویت اتحادیه تهیه‌کنندگان نوظهور آسیا، نپنت (NAPNET) در آید.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آرمین رحیمی‌نژاد دانش‌آموخته دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران، تهیه‌کننده و کارگردان جوان ایرانی، به عضویت اتحادیه تهیه‌کنندگان نوظهور آسیا، نپنت (NAPNET) در آمد. رحیمی‌نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی دانشگاه سوره، فارغ‌التحصیل مدرسه آسیایی فیلم بوسان کره جنوبی و فارغ‌التحصیل پرودیور او سود فرانسه است.
نپنت، شبکه‌ای از تهیه‌کنندگان جوان و نوظهور از کشورهای مختلف آسیایی است که در تلاش است از طریق تجربه و تخصص و ارتباط اعضا در کشورهای خود، رشد صنعت فیلم در آسیا را شدت بخشند. این اتحادیه اعضا خود را از بین تهیه‌کنندگانی که بر جزئیات تولید مشترک بین‌المللی (Co-production)، نحوه جذب سرمایه‌های خارجی (Funds) و طراحی پلن مالی برای ساخت پروژه‌های مختلف مسلط هستند و در سطح آسیا ارتباط گستره‌ای دارند، انتخاب می‌کند و آرمین رحیمی‌نژاد تنها فردی است که در طی ۴ سال اخیر از ایران موفق شده عضو این اتحادیه شود.
از جمله ماموریت‌های این شبکه می‌توان به توسعه و تسهیل سیستم تولید فیلم در سطح آسیا به واسطه ارتباط مستمر اعضا و از طریق به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به صنعت فیلم و جزئیات تولید هر کشور و نیز کشف محتوای آسیایی از دل فرهنگ‌های گوناگون این قاره پهناور و تلاش برای حفظ آن، اشاره کرد.
از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *