جستجو
رئیس سازمان سینمایی در جریان سفر به استان هرمزگان:

محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور در جریان سفر به استان هرمزگان گفت: تلاش ما این است که برای تمام دفاتر انجمن سینمای جوان تجهیزات سینمایی اختصاص داده شود و امیدواریم بتوانیم در سال جاری تمام دفاتر انجمن سینمای جوانان  مجهز به تجهیزات روز سینما می شوند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محمد خزاعی، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور در تازه‌ترین سفر استانی خود به استان هرمزگان  عنوان کرد: ما از سال قبل 19 سفر استانی طراحی کرده‌ایم و با استان‌های مختلف تشکیل جلسه داده تا بتوانیم مشکلات در زمینه زیرساخت‌های سینمایی استان‌ها را برطرف کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت سیزدهم را سفرهای استانی دانست و گفت: حتما باید تمام معاونین به استان‌ها سفر کنند و تا جایی که امکان‌پذیر است، برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: براساس رصد عملکرد ادعاهای ما یک شعار نبوده است؛ اختصاص بودجه‌ها، راه اندازی سالن‌های سینما و حضور سینماگران در جشنواره‌های بین المللی همه و همه جزو اقدامات ما در این حوزه بوده و یکی از اقدامات خوب که در این سفرهای استانی که انجام شد، به‌روزرسانی بالغ بر 5 سالن به صورت کامل است و تا شهریور ماه امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: با توجه به آیین‌نامه‌هایی که داریم در زمینه زیر ساخت‌ها، نمی‌توانیم برای ساخت سالن به هیچ وجه در هیچ جایی نمی توانیم ورود داشته باشیم اما تامین تجهیزات بر عهده ماست. استان هرمزگان در همین شرایط سیزدهمین استان براساس بیشترین تعداد مخاطب با وجود 5 سالن نمایش در کل کشور بوده است و این نشان می‌دهد که مردم هرمزگان مردم سینما دوست هستند و این فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران است که در این حوزه هزینه نمایند، زیرا سرمایه‌های آن‌ها خیلی زود باز خواهد گشت.

رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به برگزاری جشنواره «سینما حقیقت» گفت: در سال گذشته برای اولین‌بار تمام سینماگران کشور و استان‌ها را به عنوان مهمان جشنواره «سینما حقیقت» دعوت کردیم و میزبان آن‌ها بودیم و از آن‌ها خواستیم که برای ارتقای فعالیت‌های سینمایی تلاش کنند و در عرصه فیلم‌سازی حرفهای ورود کنند و تولیداتی هم در این زمینه داشته باشند و ظرفیت‌هایی ایجاد کنیم که فیلم‌های فیلم‌سازان استانی در اولویت انتخاب جشنواره فیلم فجر باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور در پایان اظهار داشت: تلاش ما این است که برای تمام دفاتر انجمن سینمای جوان تجهیزات سینمایی اختصاص داده شود و امیدواریم بتوانیم در سال جاری تمام دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران به تجهیزات روز سینما مجهز شوند.

لازم به ذکر است محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور در راس هیاتی 24 خرداد ماه به استان هرمزگان سفر کرده است و مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز در این سفر رئیس سازمان سینمایی را همراهی کرده است.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *