جستجو
در سیزدهمین قسمت از برنامه «سینما جوان» می‌بینید

سیزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» با نمایش و بررسی فیلم کوتاه «فصل شکار» از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سیزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» شنبه 1 مهرماه با پخش فیلم کوتاه «فصل شکار» روانه شبکه مستند می‌شود. سینماجوان با محوریت پخش، تحلیل و بررسی فیلم‌های کوتاه سینمای ایران و با نگاهی آموزش محور به این مدیوم از سینما، به صورت مشترک توسط انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما تولید شده است.

نمایش فیلم کوتاه «فصل شکار» به کارگردانی آرمین یوسف‌زاده، بخش اصلی برنامه این هفته سینماجوان است و نازنین چیت‌ساز مجری برنامه در گفت‌وگو با کارگردان این فیلم کوتاه درباره تجربیات او در عرصه فیلمسازی سخن می‌گوید. در میز نقد و تحلیل برنامه نیز، وحید نامی در گفت‌و‌گو با رامتین شهبازی به نقد و بررسی این اثر کوتاه می‌پردازند.

فیلم کوتاه «فصل شکار» به کارگردانی و نویسندگی آرمین یوسف‌زاده، نمایشی متفاوتی از تاثیرگذاری پدر بر پسرش در قالب یک فعالیت روزمره زندگی است. پدر خانواده برای امرار معاش همراه با پسرش به شکار می‌رود. گفت‌وگوی بین پدر و پسر بخش اصلی این فیلم است. این فیلم کوتاه در شمال ایران ساخته شده و تصاویر بکری از طبیعت زیبای شمال ایران و تجربه شکار در این منطقه را به نمایش گذاشته است.

در بخش دیگری از قسمت سیزدهم «سینماجوان»، سیدحسن حسینی با جدیدترین شماره از پرونده «ژانرهای سینمایی» مقابل دوربین حاضر شده و چهارمین بخش از پرونده خود درخصوص ژانر جنایی را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین در بخش معرفی آثار کوتاه دنیا، فیلم کوتاه «فرانکن وینی» به کارگردانی تیم برتون معرفی می‌شود.

همچنین در بخش داستان کوتاه، مروری بر داستانک‌های فلسفی: شماره چهارده با عنوان «آقای کوینر» صورت می‌گیرد. این داستان کوتاه اثری از برتولت برشت است.

برنامه «سینماجوان» به تهیه‌کنندگی فاطمه بوربور و اصغر احمدپور شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن یکشنبه ساعت ۰۰:۰۰ و ۱۰ صبح است.

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *