جستجو

نخستین جلسه شورای تخصصی تولید انجمن سینمای جوانان ایران-خراسان رضوی در سال 1402 به‌صورت حضوری در سالن vip پردیس سینمایی اطلس مشهد با حضور داوران پیچینگ برگزار شد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نخستین جلسه شورای تخصصی تولید خراسان رضوی روز پنجشنبه 18 خرداد ماه 1402 از ساعت 9:30 الی 17 با حضور اعضای شورای تولید استان خراسان رضوی که شامل محمد مهدی خالقی، عادل تبریزی، محمدصادق رمضانی مقدم، محسن جهانی و سیدوحید سیدحسینی است، برگزار شد.

در این جلسه، از میان 25 طرح و فیلمنامه و فیلم ثبت شده در پورتال تولید استان، 10 فیلمنامه از 10 فیلم‌ساز مورد بررسی اعضای شورای تولید استان قرار گرفت و سپس فیلم‌سازان خراسانی به ارائه و دفاع از طرح‌های خود پرداختند.

فیلمنامه‌های «رستگاری در شب» اثر بهزاد برادران، «آناهیتا» اثر داود نجف‌زاده، «سنگبارون» اثر هیراد گرایلی، «تازو» اثر غزل ذوقی‌نیا، «فرشته کوچولو» اثر رسول ناصری، «ققنوس» اثر محسن حاجی یاری، «سایدا» اثر الهام رحیم‌زاده، «نخواسته» اثر محمد حجت گیاه‌پور، «نفص عمیق» اثر احمد نصرتی و «آشیانه ققنوس» اثر امیرعلی خزایی، آثار حاضر در این جلسه بودند.

در ادامه نیز محمد حسین‌زاده مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، به داوران پیچینگ پیشنهاد دادند که اگر فیلمنامه‌ای در پیچینگ حضور دارد که نظر اکثر داروان را به خود جلب کرده و نیاز به حمایت بیشتری از دیگر ارگان‌های شهری و استان خراسان رضوی را دارد، اطلاع داده شود تا حداکثر حمایت‌های مالی و تجهیزاتی از دیگر ارگان‌های وابسته در شهر و استان که مرتبط با آن فیلمنامه بوده را بتوانند بگیرند و این ارگاران‌ها را در روند تولید نیز دخیل کنند.

در حاشیه این پیچینگ نیز سوسن محمدزاده معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز حضور داشت.

گفتنی است نتایج ارزیابی فیلمنامه‌های حاضر در این جلسه به‌زودی به اطلاع فیلمسازان خواهد رسید.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *