جستجو
با حضور مدیر اداری و ناظر پروژه‌های ساختمانی انجمن سینمای جوانان ایران صورت گرفت؛

مدیر اداری و ناظر پروژه‌های ساختمانی انجمن سینمای جوانان ایران به‌منظور بازدید و پیگیری امور مربوط به ساختمان دفتر بیرجند به خراسان جنوبی سفر کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهرداد میرزامحمدی مدیر امور اداری و بابک داودی ناظر پروژه­‌های ساختمانی و املاک انجمن سینمای جوانان ایران با حضور در دفتر بیرجند و گناباد از موقعیت و شرایط این دفاتر بازدید کردند.

در این بازدید با حضور بابک داودی و سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر بیرجند، در راستای بهبود وضعیت ساختمانی دفتر بیرجند، جلساتی با دکتر بهترین شهردار و حجت‌الاسلام عبدالرزاق‌نژاد رییس شورای شهر بیرجند و همچنین با جمعی از خیرین مرکز استان خراسان جنوبی برگزار شد. در این جلسات ضمن معرفی سوابق، اهداف و برنامه­‌های انجمن سینمای جوانان ایران، به اهمیت حمایت از این مجموعه فرهنگی و هنری و هنرجویان آن از طریق فراهم آوردن زیرساخت­‌های مناسب از جمله ساختمان مستقل تأکید شد. بر طبق توافقات اولیه، دکتر بهترین در جهت تأمین زمین مورد نیاز با کاربری فرهنگی و موقعیت مناسب مکانی، برای ساخت ساختمان مستقل انجمن و کمک به تسهیل روند صدور پروانه ساختمان و مراحل اجرا، قول مساعدت داد..

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرزاق‌نژاد با اشاره به لزوم همکاری و مساعدت متقابل بین دستگاه­‌های اجرایی و هنرمندان شهر، عنوان داشتند با توجه به سابقه نسبتاً طولانی فعالیت انجمن سینمای جوانان بیرجند، ناشناخته ماندن آن باعث کم‌­توجهی به این مجموعه فرهنگی هنری شده است و با دعوت از سرپرست دفتر بیرجند به یکی از جلسات شورای شهر، خواستار معرفی بیش از پیش این انجمن، بالاخص به اعضای محترم شورای شهر شدند.

همچنین در این جلسات از طرف سرپرست دفتر بیرجند، دعوت به بازدید از مکان فعلی دفتر که در حال حاضر ساختمانی استیجاری است، صورت گرفت؛ تا ضمن آشنایی بیشتر با انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر بیرجند، امکانات آموزشی، موقعیت مکانی و شرایط موجود از نزدیک بررسی شود.

 

 

 

 

همچنین میرزامحمدی و داودی طی بازدید از ساختمان دفتر گناباد، جلسه‌ای با حضور مهدی صفاری رئیس شورای اسلامی شهر گناباد و جواد عباللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد در خصوص ادامه روند ساخت سالن نمایش و گالری عکس انجمن سینمای جوان برگزار شد. در این جلسه مهدی رئیس شورای اسلامی شهر گناباد ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری گناباد در سال‌های گذشته با اهدای زمین و مساعدت در ساخت ساختمان انجمن سینمای جوان گناباد همکاری لازم را داشته  و هم‌اکنون نیز با واگذاری زمین جهت ساخت سالن نمایش و گالری عکس این انجمن در داخل بوستان جانباز گناباد، نسبت به تکمیل فوری پروژه تاکید کرد.

عبداللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در خصوص رایزنی با فرمانداری گناباد جهت ادامه ساخت سالن نمایش اعلام آمادگی نمود.

در ادامه جلسه مهرداد میرزامحمدی در خصوص موقعیت و جایگاه انجمن سینمای جوان گناباد گفت: این انجمن از دفاتر با سابقه و فعال انجمن سینمای جوان بوده و اکنون نیز با ساخت سالن نمایش و گالری عکس زمینه برای فعالیت بیشتر هنرمندان منطقه فراهم خواهد شد. همچنین بابک داودی انجمن سینمای جوان را مدرسه سینمای ایران نامید و ادامه داد باید دفاتر انجمن فضایی آرام، امن و دارای انرژی مثبت باشد تا هنرمند بتواند با فراغ بال و آرامش روحی و روانی به فعالیت‌های هنری خود بپردازد.

در ادامه نیز جلسه‌ای با حضور تعدادی از اساتید و هنرمندان دفتر برگزار گردید که به بیان دیدگاه‌ها و فعالیت‌های انجمن پرداختند.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *