جستجو

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در بازدید از انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه  گفت: فعالیت انجمن‌های فرهنگی‌هنری به‌دلیل ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادهای ناب هنری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سید‌قاسم ناظمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در بازدید از انجمن سینمای جوانان مراغه از نزدیک با هنرمندان و اساتید این انجمن دیدار و در جریان  فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت .

وی دراین دیدار با اشاره به لزوم بسترسازی موثر برای فعالیت هنرمندان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی همواره بر بسترسازی لازم برای هنرمندان تلاش می‌نماید و یکی از اولویت‌های اصلی آن حمایت جدی از هنرمندان می‌باشد.

وی ضمن  تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این انجمن گفت: انجمن سینمای جوانان محل مناسبی برای فعالیت علاقه‌مندان و هنرمندان فیلم‌ساز و عکاس است .

در این دیدار اسدی‌فرد رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های آموزشی و تولیدی انجمن گفت: برگزاری دوره‌های آموزش تکدرس، فیلم‌سازی و عکاسی، حضور فعال و درخشش در مجامع و جشنواره‌های مختلف عکاسی و فیلم‌سازی از جمله کسب مدال طلای المپیاد دانش‌آموزی کشور،  معرفی دفتر مراغه  به عنوان یکی از دفاتر برتر کشوری در بخش تشکیل دوره‌های تکدرس و تولید پروژه‌های پایان دوره، تولید بیش از 10 عنوان فیلم کوتاه در سال 99 با توجه به مشکلات کرونایی،  از جمله موفقیت‌ها و فعالیت‌های این دفتر در سال گذشته محسوب می‌شود.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *