جستجو
با استقبال مردم شهر قم

دبیراجرایی جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قم گفت: 21 فیلم کوتاه در نخستین روز نهمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در تالار فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اکران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رضا ابوذر در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین اظهار کرد: در نخستین روز از برگزاری این جشنواره 21 فیلم کوتاه در سه سانس اکران شد.

وی با اشاره به استقبال هنرمندان قمی از برگزاری این جشنواره گفت: فیلم گوشتخوار به کارگردانی مهشاد ولی، سردست به کارگردانی فاطمه سادات لاجوردی، به رنگ انار به کارگردانی مهدی آخوندی و فیلم کوتاه ژاو از آثار هنرمندان قمی است که در نخستین روز این جشنواره روی پرده رفت.

دبیراجرایی نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین گفت: اردوی عکاسی با حضور هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره در حرم حضرت معصومه (س) نیز از دیگر برنامه هایی بود که در نخستین روز این جشنواره برگزار شد.

وی همچنین، رونمایی از کتاب نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین و نمایشگاه عکس این جشنواره را با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از دیگر برنامه های این جشنواره در روز نخست ذکر کرد.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *