جستجو
در پلتفرم‌های هاشور و تیوال؛

بسته فیلم کوتاه شامل 4 فیلم از روز چهارشنبه 13 دی‌ماه 1402 و هم‌‌زمان با روز بزرگداشت مقام مادر، در پلتفرم‌های هاشور و تیوال به‌نمایش گذاشته شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با روز بزرگداشت مقام مادر، بسته فیلم کوتاه منتخب از تولیدات انجمن سینمای جوانان را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌‌های هاشور و تیوال  از روز چهارشنبه 13 دی‌ماه 1402 به صورت اشتراکی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

چهار اثر با مضمون مادرانه ی که هم‌اکنون در این دو پلتفرم در دسترس علاقه‌مندان هستند عبارت‌اند از:

 

«برفک» به نویسندگی امیرمحمد عبدی و کارگردانی پگاه انصاری، داستان بانوی مسنی در حال تماشای تلویزیون است که تصویر تلویزیونش قطع و وصل می‍‌شود.. او با کسی حرف می‌زند تا آنتن را تنظیم کند ولی… . این فیلم کوتاه به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و حسین فرضی‌زاد در ژانر درام ساخته شده و دومین اثر کارگردان به‌شمار می‌آید.

«گجو» به نویسندگی و کارگردانی سینا محمدیان و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و بهنام حسینخانی ساخته شده است. در «گجو»، نگار که به‌تازگی از همسرش جدا شده با پسر کوچکش وارد خانه جدیدشان می‌شوند و … .

«شبی سیصد» را محسن نجفی‌مهری (بر اساس طرحی از علیرضا اسدنژاد) به‌نگارش درآورده و کارگردانی کرده است. داستان این فیلم که به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و امیر مهرنیا تولید شده است، درباره احسان است که دلش نمی‌خواهد ویلای‌شان اجاره داده شود در حالی که همه کنار خیابان می‌خواهند ویلای‌شان را اجاره بدهند.

«تی‌یَره» وسیله روغن‌گیری زیتون است؛ در داستان این فیلم تی‌یَره در بازی کودکانه توسط شهریار دوست حکمت، پاره می‌شود. گوهر و حکمت، می‌ترسند ماجرا را به مادر بگویند چرا که مادرشان نوبت روغن‌گیری گرفته و به تی‌یره احتیاج دارد… . این فیلم کوتاه به‌نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر رودبار و وحید کشاورز ساخته شده است.

 

 

گفتنی است از این پس علاقه‌مندان می‌توانند آثار تازه‌تری از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران را در دو پلتفرم هاشور و تیوال تماشا کنند و زمان آغاز نمایش آثار بعدی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *