جستجو
در پلتفرم‌های هاشور، تیوال و فیلم‌نت؛

بسته فیلم کوتاه شامل 4 فیلم از روز چهارشنبه 5 بهمن‌ماه 1402 و هم‌‌زمان با روز ولادت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر، در پلتفرم‌های هاشور، تیوال و فیلم‌نت به‌نمایش گذاشته می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با روز ولادت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر، بسته فیلم کوتاه منتخب از تولیدات انجمن سینمای جوانان را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌‌های هاشور، تیوال و فیلم‌نت  از روز پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه 1402 به صورت اشتراکی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

چهار اثر با مضمون پدرانه که هم‌اکنون در این دو پلتفرم در دسترس علاقه‌مندان هستند عبارت‌اند از:

 

«شوفر» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی، داستان پسر نوجوانی را روایت می‌کند که علاقه‌ای به رانندگی ندارد و به اصرار پدرش مجبور به یادگیری آن می‌شود.

این فیلم کوتاه به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و حسین کاکاوند در ژانر درام ساخته شده است.

 

پیرزن و پیرمردی سال‌هاست در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند و هر روزشان را با سردی و بی‌روحی و افسردگی می‌گذرانند تا اینکه اتفاقی رخ می‌دهد و تصمیم می‌گیرند از این بی‌روحی و یکنواختی بیرون بروند…؛ این داستان «بدرقه سکوت» به نویسندگی النا پورغلامی‌مقدم و کارگردانی محمدرضا دهستانی است.

این اثر به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و محمدرضا دهستانی ساخته شده است و مهری آل‌آقا، محمدرضا اسکندری‌فر و کامران فرضی در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

 

«مرد ابری» را شاهین جلالی به‌نگارش درآورده و کارگردانی کرده است. داستان این فیلم که به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و شاهین جلالی تولید شده است، درباره مردی است که تعادل زندگی‌اش را از دست داده و با اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای روبرو می‌شود. محمود نظرعلیان در این اثر نقش‌آفرینی کرده است.

 

«قهوه‌خانه عاشیقلار» به‌نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر اردبیل و رضا جمالی ساخته شده است.

این فیلم روایت قصه پیرمردی به نام نظرعلی است که تصمیم می‌گیرد برای مراسم عروسی پسرش یک خواننده سنتی ترکی (عاشیق) بیاورد. در جست‌وجو برای پیدا کردن خواننده مناسب، او با عاشیق­‌هایی روبرو می­‌شود که به خاطر مرگ نزدیکانشان حاضر نیستند آواز بخوانند.

 

گفتنی است از این پس علاقه‌مندان می‌توانند آثار تازه‌تری از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران را در دو پلتفرم هاشور، تیوال و فیلم‌نت تماشا کنند و زمان آغاز نمایش آثار بعدی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

از برگزاری جشنواره فیلم وعکس ژیا...
رویداد ملی عکس لاهیجان
شرایط فیلم‌سازی در استان رکورددا...
اردوی یکروزه فیلم‌سازی ارگ تاریخ...
از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *