جستجو
برنامه سومین روز جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس اعلام شد؛
بوشهر

نمایش فیلم‌ها و برنامه‌های جنبی شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس پنجشنبه ۷ اردیبهشت با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به سینمای کوتاه در بوشهر دنبال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در سومین روز از شصت و‌ ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس از ساعت ۱۰ تا ۱۳ محمدعلی باشه آهنگر نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان پیشکسوت سینما در کارگاه انتقال تجربه با تاکید بر ایده و فیلمبرداری، تجارب خود را با هنرجویان به اشتراک می‌گذارد. همچنین عصر امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ ساعد نیک ذات عکاس و فیلمبردار باسابقه در کارگاه دوگانه عکاسی و فیلمبرداری در دوربین دیجیتال انتقال تجربه خواهد کرد. محل برگزاری این کارگاه‌ها سالن کنفرانس اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان بوشهر است.

برنامه اکران فیلم‌های راه یافته به جشنواره منطقه‌ای شصت و ششم در مجتمع ۹ دی بوشهر نیز در سه سانس از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دنبال می‌شود. بر این اساس فیلم‌های کوتاه داستانی «برفک»،«بعد از نیمه شب»،«مرحومه»،«برف نو»، پویانمایی «سولان» و میتند «سامورایی‌ها در کردستان» در سانس اول روز سوم جشنواره از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ نمایش دارند.

در سانس دوم نیز به ترتیب فیبم‌های کوتاه داستانی «از کار افتاده»، «مارمالادی»، «درخت انار»، «پل»، «تست»، تجربی «قفس» و مستند «در میان دیوارها» از ساعت ۱۷:۳۵ تا ۱۹ اکران می‌شوند. همچنین سانس سوم نیز با نمایش فیلم‌های کوتاه داستانی «آلاگارسون»،«صونا»، «پاسپورت بریتانیایی»، تجربی «نیمکت»، پویانمایی «جنگ و رنگ» و مستند «باغ آلبالو» میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه است.

شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس به دبیری عبدالرحیم افروغ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *