جستجو
بازگشت دوباره جشنواره‌های منطقه‌ای؛

 

شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- ایساتیس با همکاری انجمن سینمای جوانان یزد و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –ایساتیس، با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، از 8 تا 11دی­ماه 1401 به مدت ۴ روز در شهر یزد برگزار خواهد شد.

این  جشنواره با حضور هنرمندان 10 استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری،کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

 

نام‌نویسی از یکم شهریورماه 1401 آغاز شده و تا 20 مهرماه 1401 ادامه خواهد داشت. مهلت نام‌نویسی و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – ایساتیس اقدام فرمایند:

www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:

تهران – میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – شماره 20 – دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یزد؛ کدپستی: 1517873811

تلفن: 86084603 – 86084863

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com / festival@iycs.ir

 

 

 

متن کامل آیین‌نامه شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان -ایساتیس

 

«آنارشی» ایرانی چگونه به «کن» رس...
حضور «انجمن» در نمایشگاه کتاب تن...
سهم انجمن سینمای جوانان ایران از...
کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقع...
۴ فیلم‌کوتاه در موضوع حجاب ساخته شد
شوک وارد کردن، برای احیای «سینما...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *