جستجو
فهیمی، استاد گروه ژانر ملودرام اردوی فیلم‌نامه نویسی:

استاد گروه ژانر ملودرام نخستین اردوی کشوری فیلم‌نامه نویسی معتقد است هنرجویان فیلمنامه نویسی از بیرون ریختن تخیلات، تصاویر و ایده‌های ذهنی ترس دارند و این دست اردوها به آن‌ها کمک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رضا فهیمی، استاد گروه ژانر ملودرام نخستین اردوی کشوری فیلم‌نامه نویسی گفت: هر اردو در زمینه سینما تنها اتفاق خوبی که می‌تواند رقم بزند تمرین کار گروهی برای هنرجویان انجمن سینمای جوانان است و استفاده از ذهنیت هم‌گروهی‌ها در هر ژانر، بسیار می‌تواند در روند و پیشرفت کار کمک کند همچنین به هنرجویان کمک می‌کند که انتقاد پذیر باشند نکته‌ی دیگری که بسیاری از هنرجویان در آن مشکل دارند این است که از بیرون ریختن تخیلات، تصاویر و ایده‌های ذهنی ترس دارند که خوشبختانه این نوع اردوها به هنرجویان در این زمینه بسیار کمک می‌کند.

وی افزود: در ین اردو فیلمنامه نویسی همزمان یک قصه را از موقعیت اولیه به صورت گروهی پیش می‌بریم و هنرجویان به موازات آن نیز مباحث آموزشی و تئوری فیلم‌نامه نویسی را یاد می‌گیرند.

فهیمی در پایان با اشاره به اینکه هنرجویان در اردوها از یک جغرافیا نیستند و از سراسر کشور حضور دارند گفت: گوناگونی فرهنگ‌ها بسیار تاثیرگذار هستند و همچنین روابط دوستانه‌ای که بین هنرجویان شکل می‌گیرد می‌تواند برای آینده آن‌ها در همه زمینه‌های سینما مفید باشد.

۴ فیلم‌کوتاه در موضوع حجاب ساخته شد
شوک وارد کردن، برای احیای «سینما...
پنجمین جشنواره فیلم کوثر فراخوان...
اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ م...
فیلم « 7600 » در جشنواره ملی فیل...
«تیر خلاص» در فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *