جستجو

دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان یاسوج با  افتتاح نمایشگاه عکس عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این نمایشگاه بیست و ششم اردیبهشت ماه 1401  با حضور  امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سلیمانی‌فر مدیر سابق انجمن سینمای جوانان استان، محمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری و اعضای مرکز آفرینشهای هنری سپاه استان و جمع زیادی از عکاسان، فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به عکاسی و سینما با تلاوت قران کریم افتتاح شئ.

در این نمایشگاه 30 اثر با موضوعات طبیعت، مستند اجتماعی و مینی‌مال  از عکاسان انجمن و مدعو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این رویداد ، کارگاه عکاسی با حضور عکاسان  داود ایزدپناه، اسحاق آقایی، قدرت‌الله سلیمانی‌فر، سیدمحمد حسینی و حسن فتاحیان  در محل سینما تک فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و کارشناسان در خصوص عکاسی طبیعت، مستند اجتماعی، عکاسی مینی‌مال, پرتره و چشم‌انداز برای علاقه‌مندان برگزار شد .

دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان یاسوج  تا ٢٨ اردیبهشت ‌برنامه‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان به سینما و عکاسی تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به نمایش فیلم‌های کوتاه بخش ملی انجمن سینمای جوانان ایران و نیز  تولیدات دفتر یاسوج و همچنین برگزاری کارگاه فیلمنامه‌نویسی با حضور محمد سلیمی‌راد اشاره کرد.

در اختتامیه این رویداد از فیلم‌سازان، عکاسان و پیشکسوتان عرصه سینما و عکاسی در استان تجلیل خواهد شد.

دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان دفتر یاسوج با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح استان و نیز مرکز آفرینشهای هنری سپاه فتح و خانه فیلم و نمایش مرکز آفرینشهای هنری سپاه  فتح استان برگزار شده است.

 

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *