جستجو

کارگاه عکاسی معماری با همکاری بنیاد کودک مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این کارگاه ها به صورت ماهانه و همراه با تورهای آموزشی و جلسات نقد عکس با هدف آشنایی با یک ژانر یا موضوع عکاسی توسط اساتید متخصص کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مشهد و همچنین تجربه عکاسی و نقد عکس‌های مرتبط برای اعضای کانون عکس یرگزار می‌شود.

این کارگاه تخصصی عکاسی با عنوان «عکاسی معماری» و سرفصل‌های ۱- بررسی نوع سفارش و اهمیت خلاقیت  -۲جایگاه نگاه شخصی و بررسی چالش ها -۳ اهمیت نقش نور و شناخت پرسپکتیو -۴ اهمیت تاریکخانه دیجیتال، زیر نظر  علی حسینیان از اساتید و اعضای  فعال کانون عکس انجمن سینمای جوانان مشهد پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ الی ۲۰ در دفتر مشهد برگزار می‌شود.

در این کارگاه‌ها، ابتدا ورک‌شاپ تخصصی موضوع و سپس به جهت آشنایی هنرجویان با مباحث عملی، تور آموزشی با حضور مدرس ورک‌شاپ برگزار می‌شود. در انتها یک یا دو جلسه به جهت نقد و بررسی آثار عکاسان در این مبحث تشکیل می‌شود.

 حضور در این جلسات برای تمام عکاسان مشهدی آزاد است. همچنین امکان ثبت‌نام در هر یک از جلسات ورک‌شاپ، تور آموزشی و جلسات نقد عکس به طور مجزا امکان‌پذیر است. اعضای کانون عکس مشهد جهت شرکت در این دوره‌ها مشمول تخفیف هستند.

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *